ابوالفضل امان اله برنده جایزه بهترین عکس بازی های پارالمپیک ۲۰۱۶ شد

ابوالفضل امان اله برنده جایزه بهترین عکس بازی های پارالمپیک ۲۰۱۶ شد
شورای پارالمپیک آسیا اثر ابوالفضل امان اله ، از دیدار فینال فوتبال نابینایان پارالمپیک ۲۰۱۶ را به عنوان بهترین عکس این بازیها از میان تصاویر ثبت شده توسط عکاسان قاره آسیا انتخاب کرد.
به گزارش ایسجا (پایگاه رسمی خبری انجمن ورزشی نویسان ایران) شامگاه سه شنبه، نهم آذرماه، طی مراسمی که در مقر کمیته پارالمپیک آسیا در بانکوک برگزار شد، جایزه بهترین عکس پارالمپیک ۲۰۱۶، برای اولین بار، به یک ایرانی اعطا شد. جایزه پارالمپیک آسیا، بالاترین جایزه ایست که به منظور ادای احترام به افرادی که به نوعی در راستای تجلی اهداف والای پارالمپیک گام برداشته اند، اعطا میشود؛ چه در ورزشی که انجام میدهند و چه در خدماتی که به جنبش پارالمپیک ارائه میکنند. 
بر این اساس ابوالفضل امان اله، از بین ۴۴ عکسی که از کشورهای آسیایی به این کمیته ارسال شده بود، عنوان بهترین عکس را از آن خود کرد. این عکس درجریان دیدار فینال مسابقات فوتبال نابینایان پارالمپیک  ۲۰۱۶ است. 
در این مراسم، به برترین ورزشکار مرد آسیا، برترین ورزشکار زن آسیا، برترین ورزشکار جوان آسیا، برترین تیم آسیا، برترین عضو کادر اجرایی تیم های آسیا و برترین عکاس آسیا در موضوع پارالمپیک جوائزی تعلق گرفت.لازم به ذکر است که عنوان برترین تیم پارالمپیکی آسیا نیز در این مراسم به تیم ملی والیبال نشسته مردان کشورمان اهدا شد.
ابوالفضل امان اله برنده جایزه بهترین عکس  پارالمپیک ۲۰۱۶
ابوالفضل امان اله برنده جایزه بهترین عکس  پارالمپیک ۲۰۱۶
ابوالفضل امان اله برنده جایزه بهترین عکس  پارالمپیک ۲۰۱۶
۱۳ آذر ۱۳۹۵
reza yaghobi
۱۳۹۵/۰۹/۱۳
5
1
1

تبریک به آقای ابوالفضل امان الله و انجمن ورزشی نویسان که عکاسان و خبرنگاران ورزشی را موردحمایت خود قرار میدهند.

ش.ش.
۱۳۹۵/۰۹/۱۴
0
1
1

منم به نوبه خودم به آقای امان الله که دورادور خدمتشون ارادت داریم و با بردادرشون تجربه همکاری دارم،تبریک می گویم.به امید ارتقای بیشتر برای همه جوانان توانمند کشورمون ..و با تشکر از انجمن ورزشی نویسان که همانند بزرگتری ما کوچکتران را پوشش می دهد..


نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

عکس بالای فوتر

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران‌ (که‌ در این‌ اساسنامه‌ به‌ اختصار “انجمن‌” نامیده‌ می‌شود) تشکیلاتی است‌ فرهنگی‌، علمی‌، تخصصی‌، غیرسیاسی‌، غیرانتفاعی‌، که‌ با هماهنگی کمیته‌ ملی المپیک‌ جمهوری اسلامی ایران‌ تأسیس‌ شده‌ است‌.

تماس با ما

  • تلفن :۰۲۱ ۲۶۲۱۶۳۶۷
  • آدرس ایمیل انجمن : Isjaahmadi@gmail.com
  • آدرس ایمیل انجمن :تهران- بزرگراه نیایش- مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب- کوچه هفتم- سالن شماره 9 (کمیته تدارکاتی بازی های آسیایی)- طبقه همکف- انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی
نقشه

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید