اولین دوره تخصصی اصول و فنون تبلیغات در ورزش برگزار شد

اولین دوره تخصصی اصول و فنون تبلیغات در ورزش برگزار شد
دوره تخصصی اصول و فنون تبلیغات در ورزش به همت گروه رسانه های ورزشی دانشگاه علم و فرهنگ و با مشارکت انجمن ورزشی نویسان ایران در روزهای 22 و 23 آذرماه در دانشگاه علم و فرهنگ برگزار شد.
به گزارش ایسجا؛ در این دوره که با مدیریت دکتر احمدی، رییس انجمن ورزشی نویسان ایران برگزار شد، اساتیدی چون منوچهر زندی، دبیرکل افتخاری انجمن، دکتر حمید قاسمی، نایب رییس انجمن، و دیگر اساتید این فن همچون اقایان داروین صبوری، دکتر فواد نجم الدین، دکتر علی عباسی، رضا شجیع و دکتر کیوان ملانوروزی مباحث ارزشمندی را ارایه کردند.
دکتر احمدی با ارئه مطالبی درباره اهمیت فن بازاریابی در دنیای امروز، خصوصا در صنعت ورزش، نگاهی تازه را در این زمینه برای علاقه مندان و شرکت کنندگان در کارگاه ارائه کرد. 
همچنین منوچهر زندی، به عنوان پیشکسوت و متخصص رسانه های ورزشی ، با بیان آموزه ها و تجربیات 40 ساله خود از فعالیت در ورزش ایران و جهان، تاثیر بسزایی را در نگرش شرکت کنندگان به امر تبلیغات ورزشی در عرصه بین الملل داشت.
دکتر حمید قاسمی نیز، در یک کلاس دو ساعته در روز دوم این کارگاه تخصصی، با اشاره به اینکه علم بر ارائه و تبلیغ خود به صورت حرفه ای، گام اول در پیشبرد تبلیغ محصول برای یک بازاریاب ورزشی است، شرکت کنندگان در کارگاه را با روش های مختلف ارائه محصول در بازار، به ویژه بازارهای ورزشی، آشنا ساخت.
لازم به ذکر است که انجمن ورزشی نویسان ایران قصد دارد تا با مشارکت در دوره های بعدی این کارگاه ها و استفاده از اعضای متخصص خود در امر رسانه های ورزشی، علاوه بر دانشجویان، خبرنگاران و ورزشی نویسان را نیز با اصول و فنون این رشته آشنا سازد.
۲۵ آذر ۱۳۹۵
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

عکس بالای فوتر

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران‌ (که‌ در این‌ اساسنامه‌ به‌ اختصار “انجمن‌” نامیده‌ می‌شود) تشکیلاتی است‌ فرهنگی‌، علمی‌، تخصصی‌، غیرسیاسی‌، غیرانتفاعی‌، که‌ با هماهنگی کمیته‌ ملی المپیک‌ جمهوری اسلامی ایران‌ تأسیس‌ شده‌ است‌.

تماس با ما

  • تلفن :۰۲۱ ۲۶۲۱۶۳۶۷
  • آدرس ایمیل انجمن : Isjaahmadi@gmail.com
  • آدرس ایمیل انجمن :تهران- بزرگراه نیایش- مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب- کوچه هفتم- سالن شماره 9 (کمیته تدارکاتی بازی های آسیایی)- طبقه همکف- انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی
نقشه

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید