همایش ورزش سلامت و رسانه

همایش ورزش سلامت و رسانه
انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان استان کرمانشاه برگزار می کند
نشست ماهانه هم اندیشی اعضای انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی استان کرمانشاه روز سه شنبه 30 آذرماه برگزار شد.
به گزارش ایسجا، در این جلسه که با حضور رییس و جمعی از اعضای انجمن استان کرمانشاه تشکیل شد، دستور کار بررسی دو موضوع با عناوین برگزاری همایش ورزش، سلامت و رسانه در استان کرمانشاه و انتخابات هیئت رییسه انجمن در سال اخیر صورت پذیرفت.
کشمیری رییس انجمن ورزشی نویسان استان کرمانشاه، در ارتباط با اقدامات صورت گرفته برای برگزاری اولین همایش ورزش، سلامت و رسانه گفت: این همایش با هدف اعتلای سطح ورزش استان انجام می گیرد و به عنوان اولین همایش برگزار شده توسط انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی ایران، در غرب کشور محسوب می شود.
کشمیری افزود: با توجه به اهداف  در راستای توسعه و گسترش فعالیت های انجمن ورزشی نویسان، و اعلام همکاری برخی مسئولین از جمله شهردار استان، انجمن آماده عضوگیری می باشد. لذا علاقمندان با دارا بودن شرایط مورد نظر و با ارئه مدارک لازم می توانند بدون هیچ محدودیت خاصی به عضویت انجمن در بیایند.
در ادامه، اعضای انجمن ورزشی نویسان استان صحبت هایی در خصوص اهداف و برنامه های در نظر گرفته شده و نیز چگونگی برگزاری همایش در استان بیان داشتند.
 لازم به ذکر است که این همایش در روز چهارشنبه 8 دی ماه در ساختمان آمفی تأتر اداره فنی و حرفه ای واقع در بلوار شهید بهشتی نبش سه راه حافظیه برگزارمی گردد. در پایان همایش نیز به شرکت کنندگان گواهی نامه حضور اهدا خواد شد.
۱ دی ۱۳۹۵
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

عکس بالای فوتر

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران‌ (که‌ در این‌ اساسنامه‌ به‌ اختصار “انجمن‌” نامیده‌ می‌شود) تشکیلاتی است‌ فرهنگی‌، علمی‌، تخصصی‌، غیرسیاسی‌، غیرانتفاعی‌، که‌ با هماهنگی کمیته‌ ملی المپیک‌ جمهوری اسلامی ایران‌ تأسیس‌ شده‌ است‌.

تماس با ما

  • تلفن :۰۲۱ ۲۶۲۱۶۳۶۷
  • آدرس ایمیل انجمن : Isjaahmadi@gmail.com
  • آدرس ایمیل انجمن :تهران- بزرگراه نیایش- مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب- کوچه هفتم- سالن شماره 9 (کمیته تدارکاتی بازی های آسیایی)- طبقه همکف- انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی
نقشه

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید