دیدار رییس انجمن جهانی ورزشی نویسان(AIPS) با دبیر کل کمیته ملی المپیک
شهنازی: همواره قدر شناس جامعه خبری بوده ایم

دیدار رییس انجمن جهانی ورزشی نویسان(AIPS) با دبیر کل کمیته ملی المپیک<br>شهنازی: همواره قدر شناس جامعه خبری بوده ایم
جیانی مرلو رییس انجمن جهانی ورزشی نویسان (AIPS) به همراه دکتر عبدالحمید احمدی معاون فرهنگی وزارت ورزش و جوانان با حضور در کمیته ملی المپیک با شاهرخ شهنازی دبیر کل کمیته دیدار و گفتگو کردند.
به گزارش ایسجا و به نقل از گروه ورزشی خبرگزاری برنا، در ابتدای این دیدار شاهرخ شهنازی دبیر کل کمیته ملی المپیک ضمن خیر مقدم به جیانی مرلو ابراز داشت:جامعه سردبیران،خبرنگاران و عکاسان ورزشی ایران جزو افرادی زحمتکش و فرهیخته کشورمان محسوب می شوند که با فعالیت های شبانه روزی خود در عرصه خبر و تصویر،نقش بسزایی در موفقیت ها و پر رنگ جلوه دادن افتخارات ورزشی قهرمانان ما در عرصه داخلی و بین المللی دارند و ما همواره قدر شناس این عزیزان بوده و به همین دلیل کمیته ملی المپیک در حد توان خود،حمایتهای لازم را از اعضای این انجمن داشته و قدردان جامعه خبری می باشد.
وی ادامه داد:جا دارد به مسئولین انجمن ورزشی نویسان ایران در دعوت از جنابعالی و برگزاری دوره آموزشی برای خبرنگاران زحمکتش خسته نباشید بگویم و تا آنجاییکه بخاطر دارم شما برای چندمین بار است که به ایران سفر کرده و قطعا در این مدت شاهد رشد حرفه خبرنگاری و عکاسی ورزشی در ایران بوده و در این باره نقطه نظراتی خواهید داشت.
شهنازی در خاتمه ابراز داشت:انتظار کمیته ملی المپیک اینست که انجمن ورزشی نویسان جهان حمایت های لازم را از انجمن ورزشی نویسان و در کل جامعه جامعه خبری ورزشی کشورمان داشته باشد چرا که این عزیزان برای ورزش کشور با تحلیل های خود و پوشش خبر و عکس زحمات زیادی می کشند و همواره یار و یاور مدیران و قهرمانان ما در عرصه ورزش می باشند  بخصوص که با توجه به ظهور اینترنت و فضای مجازی، کار خبر و عکس حساسیت و سختیهای خاص خودش را دارد.
سپس جیان مرلو ضمن تشکر از شهنازی تصریح کرد:بدون تردید برگزاری دوره آموزشی سبک زندگی حرفه ای، ویژه روزنامه نگاران و خبرنگاران ورزشی در آکادمی ملی المپیک ایران و همچنین حضور بنده در کمیته و دیدار با شما و گزارشاتی که مسئولان انجمن ورزشی نویسان ایران داده اند همه این موارد بیانگر حمایت های کمیته ملی المپیک از جامعه خبرنگاران و عکاسان ورزشی و در کل انجمن ورزشی نویسان است که این مسئله، نگاه حرفه ای مدیران کمیته ملی المپیک به خبرنگاران را می رساند که جای تقدیر و تشکر دارد.
وی ادامه داد:من برای چندمین بار است که به ایران سفر کرده و باید بگویم هر دوره شاهد حضور خبرنگاران جوان و فعالی هستم که انگیزه زیادی برای فراگیری دارند و برگزاری همین کارگاه آموزشی در راستای توسعه دانش خبرنگاران بوده است.
رئیس جهانی انجمن ورزشی نویسان خاطر نشان کرد:البته پیدایش اینترنت و فضای مجازی اگر چه به کمک جامعه خبری آمده است ولی مزایا،معایب و حساسیت های خودش را دارد و در این باره می بایست جامعه خبری ضمن دیدن دوره های آموزشی کافی ملاحظات و حساسیت های لازم را داشته باشند.
۱ اسفند ۱۳۹۵
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

عکس بالای فوتر

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران‌ (که‌ در این‌ اساسنامه‌ به‌ اختصار “انجمن‌” نامیده‌ می‌شود) تشکیلاتی است‌ فرهنگی‌، علمی‌، تخصصی‌، غیرسیاسی‌، غیرانتفاعی‌، که‌ با هماهنگی کمیته‌ ملی المپیک‌ جمهوری اسلامی ایران‌ تأسیس‌ شده‌ است‌.

تماس با ما

  • تلفن :۰۲۱ ۲۶۲۱۶۳۶۷
  • آدرس ایمیل انجمن : Isjaahmadi@gmail.com
  • آدرس ایمیل انجمن :تهران- بزرگراه نیایش- مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب- کوچه هفتم- سالن شماره 9 (کمیته تدارکاتی بازی های آسیایی)- طبقه همکف- انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی
نقشه

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید