دیدار منوچهر زندی با هیئت مدیره انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی ایران-اصفهان

دیدار منوچهر زندی با هیئت مدیره انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی ایران-اصفهان
بیرکل افتخاری انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی ایران در سفر به اصفهان با اعضا هیئت مدیره اصفهان دیدار و به گفت گو در خصوص مسائل و مشکلات انجمن در اصفهان پرداختند

به نقل از ایسنا-منطقه اصفهان، منوچهر زندی در سفر یک روزه به اصفهان در دیدار با اعضا هیئت مدیره انجمن نویسندگان، خبرنگاران وعکاسان ورزشی اصفهان وهمچنین علی قاسمی مدیر عامل ورزش شهرداری اصفهان که در پژوهشگاه معاونت ورزش شهرداری اصفهان برگزار شد در خصوص مسائل مختلفی که این انجمن در اصفهان با آن‌ها روبرو بودند به بحث و گفت و گو پرداخت.

 

در این جلسه علی قاسمی مدیر عامل ورزش شهرداری اصفهان که به عنوان مهمان افتخاری حضور داشت به اهمیت نقش رسانه‌ها در انعکاس اخبار و رویدادهای استان اشاره کرد و گفت: رسانه‌های اصفهان به ویژه در حوزه ورزش تعامل بسیار خوبی با مجموعه شهرداری و شورای شهر دارند، در مجموعه ورزش شهرداری با ایجاد اتاق فکر رسانه از ظرفیت و توانمندی خبرنگاران ورزشی سعی کردیم بهترین استفاده را داشته باشیم به گونه ای که بحث آزمون و خطا را در بسیاری از موارد با حضور این گروه و بسته به نظرات آن‌ها حذف کرده‌ایم.

 

وی افزود: خرسند خواهیم شد، بتوانیم در رفع مسائل و مشکلات آن‌ها سهیم باشیم اما در برخی موارد نیازمند حمایت و رفع موانع قانونی از انجمن در تهران هستیم که امیدواریم با رفع این موارد بتوانیم تعاملات خود را با انجمن ورزشی نوسان در اصفهان بیش از گذشته نماییم.

 

مدیرعامل ورزش شهرداری با اشاره به اختصاص فضای برای افتتاح دفتر انجمن در اصفهان خاطر نشان کرد: به دنبال آن هستیم تا گروه‌ها و اشخاصی که در هویت بخشی به اصفهان سهیم هستند، دین خود را ادا کنیم. در همین راستا با اختصاص فضایی به پیشکسوتان ورزش استان هفته آینده دفتر این انجمن در باغ غدیر، یکی از مجموعه‌های تحت پوشش شهرداری افتتاح می‌شود و این آمادگی را در مورد انجمن ورزشی نویسان و عکاسان ورزشی نیز داریم.

 

دبیر کل افتخاری انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی ایران  نیز در این دیدار گفت: خوشحالم که در اصفهان شاهد چنین تعامل و ارتباط نزدیکی هستم و حمایتی که مجموعه شهرداری اصفهان از انجمن اصفهان دارد می‌تواند الگوی بسیار خوبی برای دیگر استان‌ها باشد.

 

منوچهر زندی با اشاره به انتخابات انجمن نویسندگان، خبرنگاران وعکاسان ورزشی ایران در نیمه تیرماه در تهران خاطر نشان کرد: به دنبال برگزاری مجمع انتخابات سعی خواهیم کرد برخی از مواردی را در اساسنامه اصلاح کرده ویا به آن اضافه کنیم تا انجمن‌های استانی ما بتوانند به نحوه بهتری به فعالیت بپردازند.

 

در ادامه جلسه لوح یادبودی توسط مدیرعامل ورزش شهرداری اصفهان تقدیم دبیرکل افتخاری انجمن نویسندگان، خبرنگاران وعکاسان ورزشی ایران شد وسپس با توجه به قوانین وسکونت کریمیان و صدرایی در تهران فریدون صنعتی زاده و خانم مسرور جایگزین این دونفر شدند، همچنین حمید وزیر زاده و حسن علیخانی به ترتیب به عنوان خزانه دارو مسئول تعاونی مسکن انجمن انتخاب شدند.

 

در پایان جلسه نیز دبیرکل افتخاری انجمن نویسندگان، خبرنگاران وعکاسان ورزشی ایران از تالار افتخارات ورزش استان و همچنین روزنامه اصفهان امروز بازدید کرد.

 

۱۲ خرداد ۱۳۹۶
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

عکس بالای فوتر

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران‌ (که‌ در این‌ اساسنامه‌ به‌ اختصار “انجمن‌” نامیده‌ می‌شود) تشکیلاتی است‌ فرهنگی‌، علمی‌، تخصصی‌، غیرسیاسی‌، غیرانتفاعی‌، که‌ با هماهنگی کمیته‌ ملی المپیک‌ جمهوری اسلامی ایران‌ تأسیس‌ شده‌ است‌.

تماس با ما

  • تلفن :۰۲۱ ۲۶۲۱۶۳۶۷
  • آدرس ایمیل انجمن : Isjaahmadi@gmail.com
  • آدرس ایمیل انجمن :تهران- بزرگراه نیایش- مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب- کوچه هفتم- سالن شماره 9 (کمیته تدارکاتی بازی های آسیایی)- طبقه همکف- انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی
نقشه

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید