ن و القلم و مایسطرون

ن و القلم و مایسطرون
انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی ایران ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عرصه رسانه و خبر، فرارسیدن روز خبرنگار را به تمامی فعالان خبر بخصوص تلاشگران عرصه ورزش تبریک و تهنیت می گوید.

ایسجا: گزارشگران، تصویربرداران، خبرنگاران، عکاسان و اصحاب قلم ورزشی راهیان وادی آگاهی و راویان عشق و آزادی و نیک اندیشان بلند نظر عرصه ی اطلاع رسانی اند، عزیزانی که با حفظ ارزشهای اسلامی و در چارچوب منافع ملی در راه حقیقت و رسالت خطیر و سترگ آگاهی بخشی مردم در عرصه ورزش، آنهم بدون کوچکترین چشمداشتی، ازهیچ تلاشی فرو گذار ننموه اند.

تحولی که امروز در عرصه اطلاع رسانی ورزش به وقوع پیوسته و در حال تداوم است، نقطه عطفی است ارزشمند و فرصتی است نیک در عرصه رسانه کشور که با فکر و دستان توانمند عزیزانی همچون شما بزرگواران محقق شده است.
بدون تردید ملت بزرگ ایران و بخصوص جامعه فرهیخته ورزش کشور قدر شناس اصحاب رسانه بخصوص فعالان تخصصی عرصه ورزش بوده و از خداوند متعال برای تمامی زحمتکشان و تلاشگران این عرصه در تمامی مراحل زندگی، توفیق و تداوم سعادت و سرافزاری تمنا دارد.

انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی ایران ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عرصه رسانه و خبر، فرارسیدن روز خبرنگار را به تمامی فعالان خبر بخصوص تلاشگران عرصه ورزش تبریک و تهنیت می گوید.

۱۶ اَمرداد ۱۳۹۶
ش.شریفی
۱۳۹۶/۰۵/۱۷
0
0
2

جامعه بدون خبرنگار ،اجتماع بدون روح و کالبدی است که نشاط و پویایی ندارد.کاش به پاس سیاه کردن وقت و بی وقت کاغذ های سفید A-4 هم که شده،مدیرانمان امروز را به ما یادآوری می کردند...تا خاطرم آروم بگیره که کاغذ ها قبل مچاله شدن و رفتن تو زباله دون تر،حداقل
یک بار یه نگاهی به کلماتش انداخته میشه...شاید هنوز یه کلمه ای زنده باشه و نفس می کشه..روزمون،که متاسفانه مال ما نیست،مبارک..


نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

عکس بالای فوتر

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران‌ (که‌ در این‌ اساسنامه‌ به‌ اختصار “انجمن‌” نامیده‌ می‌شود) تشکیلاتی است‌ فرهنگی‌، علمی‌، تخصصی‌، غیرسیاسی‌، غیرانتفاعی‌، که‌ با هماهنگی کمیته‌ ملی المپیک‌ جمهوری اسلامی ایران‌ تأسیس‌ شده‌ است‌.

تماس با ما

  • تلفن :۰۲۱ ۲۶۲۱۶۳۶۷
  • آدرس ایمیل انجمن : Isjaahmadi@gmail.com
  • آدرس ایمیل انجمن :تهران- بزرگراه نیایش- مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب- کوچه هفتم- سالن شماره 9 (کمیته تدارکاتی بازی های آسیایی)- طبقه همکف- انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی
نقشه

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید