خبر خوب انجمن برای ورزشی نویسان ایران، استفاده نیم بها از تمامی هتل های سازمان ایرانگردی و جهانگردی

خبر خوب انجمن برای ورزشی نویسان ایران، استفاده نیم بها از تمامی هتل های سازمان ایرانگردی و جهانگردی
با امضای تفاهم نامه انجمن ورزشی نویسان و شرکت سرمایه گذاری ایرانگردی و جهانگردی، اعضای انجمن از این پس می توانند از امکانات 57 هتل این شرکت در سراسر کشور با تخفیف 50 درصدی استفاده کنند.
به گزارش ایسجا؛ طی نشستی که صبح امروز، در محل شرکت سرمایه گذاری ایرانگردی و جهانگردی و با حضور دکتر تاوتلی مدیر عامل سازمان، دکتر تقدس نژاد نایب رئیس هیات مدیره و همچنین محمود عبدالهی و محسن جعفری ، دبیر کل و عضو هیات رئیسه انجمن ورزشی نویسان برگزار شد طی امضای تفاهم نامه ای بین طرفین مقرر شد تا از این پس اعضای انجمن ورزشی نویسان ایران بتوانند از امکانات رفاهی 57 هتل زیر مجموعه این سازمان در سراسر کشور با تخفیف 50 تا 60 درصد استفاده کنند.
در این نشست دکتر تاوتلی ضمن تبریک روز خبرنگار ابراز امیدواری کرد تا شرکت سرمایه گذاری ایرانگردی و جهانگردی بتواند با ارائه این امکان به نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی گوشه ای از زحمات بی شائبه و شبانه روزی این عزیزان را جبران کرده باشد.
دکتر تقدس نژاد نیز که خود از پیشکسوتان حوزه ورزش و از مدیران با تجربه و تاثیر گذار این حوزه می باشد خواستار همکاری هر چه بیشتر و نزدیک انجمن ورزشی نویسان با شرکت سرمایه گذاری شد.
محمود عبدالهی دبیر کل انجمن ورزشی نویسان نیز در این نشست ضمن تقدیر از نگاه حمایتی و دوستانه دست اندرکاران این شرکت اطمینان داد که انجمن نیز در قالب برپایی دوره های آموزشی مشارکتی برای بالا بردن سطح آگاهی مدیران اجرایی و روابط عمومی های این مجموعه برنامه ریزی و اقدامات لازم را بعمل آورد.
محسن جعفری عضو هیات رئیسه انجمن ورزشی نویسان نیز در این نشست ابراز امیدواری کرد تا انجمن ورزشی نویسان در تشکیل کارگروهی ویژه برای پوشش خبری برنامه ها و همایش های این شرکت گامهای مثبتی را بردارد.
در پایان این نشست که با پیگیری محسن جعفری برگزار شد طی امضای تفاهم نامه بین طرفین مقرر شد تا اعضای فعال انجمن ورزشی نویسان بعلاوه بستگان درجه یک خود بتوانند با ارائه کارت و معرفی نامه انجمن ورزشی نویسان از امکانات 57 هتل زیر مجموعه این شرکت با تخفیف 50تا 60 درصدی استفاده کنند.
انجمن ورزشی نویسان نیز متعهد می شود تا در راستای پوشش خبری رویدادها و همایش های این شرکت کارگروه خبری معرفی کرده و ضمنا به درخواست این شرکت کلاس ها و دوره های آموزشی رسانه ای را برای مدیران اجرایی وروابط عمومی این مجموعه و هتل ها برگزار نماید.
۱۷ اَمرداد ۱۳۹۶
رضا یعقوبی
۱۳۹۶/۰۵/۱۷
0
0
3

سلام ضمن عرض تبریک روزخبرنگار به زحمت کشان عرصه قلم و اعضای محترم وزحمتکش انجمن نویسندگان و خبرنگاران وعکاسان ورزشی امیدوارم در تمامی مراحل زندگی شاد و سربلند باشید.

ش.شریفی
۱۳۹۶/۰۵/۱۷
0
0
5

با سلام و خدا قوت به همه بزرگان انجمن و با تشکر از تلاشها و زحماتی که برای هر چه رفاه و آسایش بیشتر اعضای انجمن انجام می دهید.از اینکه در فرخنده روز خبرنگار این خبر خوشایند را به ابلاغ می رسونین،به نوبه خودم تشکر می کنم...برقرار باشید..


نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

عکس بالای فوتر

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران‌ (که‌ در این‌ اساسنامه‌ به‌ اختصار “انجمن‌” نامیده‌ می‌شود) تشکیلاتی است‌ فرهنگی‌، علمی‌، تخصصی‌، غیرسیاسی‌، غیرانتفاعی‌، که‌ با هماهنگی کمیته‌ ملی المپیک‌ جمهوری اسلامی ایران‌ تأسیس‌ شده‌ است‌.

تماس با ما

  • تلفن :۰۲۱ ۲۶۲۱۶۳۶۷
  • آدرس ایمیل انجمن : Isjaahmadi@gmail.com
  • آدرس ایمیل انجمن :تهران- بزرگراه نیایش- مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب- کوچه هفتم- سالن شماره 9 (کمیته تدارکاتی بازی های آسیایی)- طبقه همکف- انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی
نقشه

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید