جلسه کمیته پیشکسوتان انجمن ورزشی نویسان ایران برگزار شد

جلسه کمیته پیشکسوتان انجمن ورزشی نویسان ایران برگزار شد
صبح دیروز نشست اعضای کمیته رسانه های ورزشی باشگاه در محل انجمن ورزشی نویسان واقع در باشگاه انقلاب با حضور اردشیر لارودی، غلامحسین زمان آبادی، منوچهر زندی، جهانگیر کوثری، شهرام ورزیری،حجت اله جیرودی، علی کاوه، احمد میرزائیان، رضا میرزائیان،علی رئیسی، داریوش کاووسی و محمود عبدالهی برگزار شد
 ایسجا: در این نشست پس از صرف صبحانه هر یک از اعضا نقطه نظرات خود را درباره نحوه برگزاری انتخابات اخیر انجمن ورزشی نویسان و حواشی آن ابراز کردند.
در یک نگاه کلی همه اعضا بر این باورند که حضور طیف گسترده ای از نویسندگان ورزشی و عکاسان ورزشی در انتخابات اخیر انجمن اتفاق بسیار مبارکی ست، چرا که حضور اکثریت اعضا نشانگر جایگاه برجسته و معتبر انجمن در بین تشکل های ورزشی ست و نیز دموکراسی حاکم بر این نشست به شکلی بود که تمام منتقدین نیز برای مطرح کردن خواسته های خود فضایی پیدا کردند و در یک موقعیت برابر به رقابت پرداختند. و نیز بداخلاقی هایی که از سوی برخی از اعضای انجمن در جلسه انتخابات صورت گرفت ناشی از عدم شناخت این افراد از محدوده وظایف، اختیارات و پتانسیل های انجمن است. متاسفانه جوانان، متأثر از فضای حاکم بر فرهنگ جامعه، چندان علاقه ای به شناخت و بازخوانی ریشه ها و شکل گیری تشکل های این چنینی ندارند و شاید این از نقطه ضعف های گردانندگان انجمن بوده باشد، لذا مقرر شد کمیته پیشکسوتان با هیئت رئیسه منتخب تعامل سازنده تری داشته باشد و برنامه ای برای بازدید از خبرگزاری ها و دیدار با خبرنگارانی که به نحوی منتقد امور جاری انجمن ورزشی نویسان هستند ترتیب داده شود. گرچه بخشی از این خبرنگاران و ورزشی نویسان، سالهاست که حتی عضویت خود را در انجمن تمدید نکرده اند، ولی انجمن با توجه به رسالت خود و بر اساس اساسنامه موجود، تلاش دارد همواره از فعالان این عرصه حمایت کند. 
و با توجه به اینکه هدف و سیاست کلی انجمن در راستای جذب و بهره برداری از پتانسیل موجود در بین اعضاست و اینکه عضویت در هیئت رئیسه و کمیته های تخصصی انجمن کاری داوطلبانه و غیرمادی ست، لذا تنها از طریق همراهی تمام اعضا با یکدیگر و احساس مسئولیت مشترک، در پیشبرد اهداف خود موفق خواهد شد.
در پایان مقرر شد برای برگزاری انتخابات در دوره های بعد از طریق هماهنگی با هیئت رئیسه مقرراتی تعیین شود
۲۴ اَمرداد ۱۳۹۶
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

عکس بالای فوتر

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران‌ (که‌ در این‌ اساسنامه‌ به‌ اختصار “انجمن‌” نامیده‌ می‌شود) تشکیلاتی است‌ فرهنگی‌، علمی‌، تخصصی‌، غیرسیاسی‌، غیرانتفاعی‌، که‌ با هماهنگی کمیته‌ ملی المپیک‌ جمهوری اسلامی ایران‌ تأسیس‌ شده‌ است‌.

تماس با ما

  • تلفن :۰۲۱ ۲۶۲۱۶۳۶۷
  • آدرس ایمیل انجمن : Isjaahmadi@gmail.com
  • آدرس ایمیل انجمن :تهران- بزرگراه نیایش- مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب- کوچه هفتم- سالن شماره 9 (کمیته تدارکاتی بازی های آسیایی)- طبقه همکف- انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی
نقشه

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید