پنجمین جلسه هیات رییسه انجمن ورزشی نویسان ایران برگزار شد

پنجمین جلسه هیات رییسه انجمن ورزشی نویسان ایران برگزار شد
بازبینی کلیه سوابق و مدارک دارندگان کارت انجمن، بررسی آیین نامه تشکیل کمیته های اجرایی و شعب استانی انجمن و تکمیل تفاهم نامه بین انجمن ورزشی نویسان و سازمان گردشگری و جهانگردی موضوعاتی بود که در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت.

ایسجا: در این جلسه که با حضور آقایان دکتر احمدی، محمود عبدالهی، رضا خسروی، هیوا یوسفی، ابوالفضل امان اله و خانم آزاده پیراکوه، امروز  سی ام مرداد ماه از ساعت 7-10 صبح  برگزار شد؛ سومین مرحله بازبینی سوابق و مدارک دارندگان کارت انجمن انجام شد و صلاحیت تک تک افرادی که در حال حاضر عضو انجمن بوده و کارت عضویت انجمن ورزشی نویسان ایران را دارند، مورد بررسی قرار گرفت. پس از تکمیل مراحل این بررسی، به زودی لیست اعضایی که مجاز به تمدید عضویت هستند، از طریق سایت اعلام خواهد شد.

در ادامه جلسه، آیین نامه های تشکیل کمیته های تخصصی و شعب استانی انجمن به دقت مورد بررسی و به روز رسانی قرار گرفت تا هم روند تشکیل کمیته ها و شعب استانی جدید تسهیل شده و هم بخش های موجود با رسمیت بیشتر به کار خود ادامه دهند. جزییات این آیین نامه در اولین فرصت به هیات های اجرایی کمیته های تخصصی و هیات های مدیره استان ها ارسال خواهد شد. انجمن ورزشی نویسان ایران در حال حاظر سه کمیته ی پیشکسوتان، حقوقی و عکاسان و سه استان اصفهان، کرمانشاه، مرکزی و خراسان رضوی را به طور رسمی شکل داده است.

جزییات نحوه استفاده اعضای انجمن از خدمات سازمان گردشگری و جهانگردی نیز موضوع آخری بود که مورد بررسی قرار گرفت.  با افزوده شدن این جزییات و اعلام موافقت نسبت به همه ی بند های تفاهم نامه از طرف آن سازمان،  اطلاعات دقیق این طرح جهت استفاده اعضا در سایت  انجمن منتشر خواهد شد. 

لازم به ذکر است، موافقت و تصویب هیات رییسه جهت راه اندازی سامانه تلفنی به منظور پرداخت حق عضویت اعضاء، دعوت از آقای پورعلیفرد، ریاست فدراسیون آمادگی جسمانی و پرورش اندام برای امضای تفاهم نامه با انجمن، برگزاری کلاس های آموزشی برای فدراسیون ها ورزشی و عهده دار شدن مسئولیت هر یک از کمیته های تخصصی انجمن توسط یکی از اعضای هیات رییسه، از جمله مهمترین موضوعاتی بود که در چهارمین جلسه انجمن، مورخ 9 مردادماه، به تصویب رسید.

۳۰ اَمرداد ۱۳۹۶
Reza
۱۳۹۶/۰۵/۳۰
0
0
1

دلبندم... حاضر صحیح است نه حاظر

ش.شریفی
۱۳۹۶/۰۵/۳۱
0
0
1

با سلام و خدا قوت خدمت مسئولان و بزرگان محترم انجمن و با سپاس بخاطر همه تلاش ها و زحماتی که در راستای رفاه اعضای محترم انجمن انجام میدهید. برقرار باشید..


نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

عکس بالای فوتر

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران‌ (که‌ در این‌ اساسنامه‌ به‌ اختصار “انجمن‌” نامیده‌ می‌شود) تشکیلاتی است‌ فرهنگی‌، علمی‌، تخصصی‌، غیرسیاسی‌، غیرانتفاعی‌، که‌ با هماهنگی کمیته‌ ملی المپیک‌ جمهوری اسلامی ایران‌ تأسیس‌ شده‌ است‌.

تماس با ما

  • تلفن :۰۲۱ ۲۶۲۱۶۳۶۷
  • آدرس ایمیل انجمن : Isjaahmadi@gmail.com
  • آدرس ایمیل انجمن :تهران- بزرگراه نیایش- مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب- کوچه هفتم- سالن شماره 9 (کمیته تدارکاتی بازی های آسیایی)- طبقه همکف- انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی
نقشه

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید