انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی ایران-آذربایجان شرقی آغاز به کار کرد

انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی ایران-آذربایجان شرقی آغاز به کار کرد
اولین جلسه رسمی هیئت موسس انجمن ورزشی نویسان تبریز برگزار شد

ایسجا: استان آذربایجان شرقی اولین جلسه انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی خود را عصر روز دوشنبه 6شهریور ماه در دفتر روزنامه همشهری در تبریز برگزار کرد و در این جلسه کارتهای عضویت ورزشی نویسانی را که از قبل توسط هیئت موسس انجمن استان بررسی و با نظر نهایی هیئت رئیسه انجمن ورزشی نویسان ایران تأیید و چاپ شده بود را به اعضای محترم تحویل دادند. لازم به ذکر است که این استان موفق شد با عضویت 26 عضو فعال در حوزه ورزش و رسانه اولین نشست صمیمانه خود را برگزار کند.

گفتنی است؛ به مناسبت شروع کار این انجمن بیانیه ای از سوی دبیرکل انجمن ورزشی نویسان ایران صادر شد که متن آن به شرح زیر است:

 

ن والقلم و مایسطرون

بدون تردید ایران و ایران زمین، دلاورمردیهای مردم خطه آذربایجان را در دفاع از کیان انقلاب اسلامی و ارزشهای دینی، ملی و فرهنگی فراموش نخواهد کرد. بزرگمردان و شیرزنانی که نه فقط در عرصه علم و ادب، هنر، فرهنگ و سیاست بلکه در عرصه بزرگ و محبوب ورزش نیز بارها و بارها با افتخار آفرینی خود ضمن به اهتزار در آوردن پرچم مقدس کشورمان در میادین بزرگ بین المللی دل ملتی را شاد کردند. 

در این بین اصحاب قلم این خطه نیز جایگاه ویژه ای در ثبت افتخارات قهرمانان ورزشی کشورمان داشته و دارند که همت والای تک تک این بزرگواران ستودنی و قابل تقدیر است.

 

بی شک آغاز به کار انجمن ورزشی نویسان آذربایجان شرقی نقطه عطفی در تاریخ ورزش این استان زرخیز بمنظور همراهی برای توسعه هر چه بهتر ورزش همگانی و قهرمانی و ثبت وقایع مهم تاریخی ورزش کشور به حساب می آید.

 

ضمن تبریک آغاز بکار فعالیت انجمن ورزشی نویسان استان آذربایجان شرقی امید می رود نویسندگان ،عکاسان ، گزارشگران و تصویر برداران فعال این حوزه نیز همانند قهرمانان افتخار آفرینشان که نقش بی بدیلی در رشد و ارتقای ورزش کشور داشته اند بتوانند گامهایی مثبت و به مراتب منسجم تر از پیش بردارند.

در همین راستا و برای نیل به این مقصود انجمن ورزشی نویسان کشور نیز با تمام توان و امکانات در خدمت شما سروران و طلایه داران عرصه خبر و تصویر ورزش کشور خواهد بود.

محمود عبدالهی

دبیرکل انجمن ورزشی نویسان ایران

۸ شهریور ۱۳۹۶
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

عکس بالای فوتر

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران‌ (که‌ در این‌ اساسنامه‌ به‌ اختصار “انجمن‌” نامیده‌ می‌شود) تشکیلاتی است‌ فرهنگی‌، علمی‌، تخصصی‌، غیرسیاسی‌، غیرانتفاعی‌، که‌ با هماهنگی کمیته‌ ملی المپیک‌ جمهوری اسلامی ایران‌ تأسیس‌ شده‌ است‌.

تماس با ما

  • تلفن :۰۲۱ ۲۶۲۱۶۳۶۷
  • آدرس ایمیل انجمن : Isjaahmadi@gmail.com
  • آدرس ایمیل انجمن :تهران- بزرگراه نیایش- مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب- کوچه هفتم- سالن شماره 9 (کمیته تدارکاتی بازی های آسیایی)- طبقه همکف- انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی
نقشه

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید