برگزاری نشست انتخاباتی آسیا به مسئولیت ایران/انتخاب مجدد میثم زمان آبادی به عنوان نایب رییس

برگزاری نشست انتخاباتی آسیا به مسئولیت ایران/انتخاب مجدد میثم زمان آبادی به عنوان نایب رییس
بیستمین کنگره اتحادیه ورزشی نویسان آسیا به صورت فوق العاده و به میزبانی فدراسیون ورزشی نویسان در شهر اسلام آباد پاکستان برگزار شد.
ایسجا- در این کنگره علاوه بر نمایندگان ٢٥ کشور آسیایی، جیانی مرلو و عزت ایلمار رییس و نایب رییس اول انجمن جهانی ورزشی نویسان-ایپس حضور داشتند تا انتخابات هیات رئیسه این اتحادیه برگزار شود.
با توجه به استعفای اعضای هیات رئیسه اتحادیه آسیایی در اعتراض به عملکرد رییس سابق این اتحادیه و تصمیم نشست قاره آسیا در کنگره جهانی ورزشی نویسان در سئول مبنی بر تشکیل کمیته سه نفره انتخابات با مسئولیت دکتر احمدی از ایران و همکاری هیشان از سری لانکا و بشیر از یمن، و تعیین روز ٦ اکتبر ٢٠١٧ به عنوان روز برگزاری کنگره فوق العاده اتحادیه آسیایی، این کنگره در محل هتل بین المللی سرنا اسلام آباد و با حضور مقامات پاکستان افتتاح گردید.
نشست بعدازظهر اتحادیه آسیایی با دستور کار انتخاب اعضای هیات اجرایی و به مسئولیت هیات سه نفره به ریاست دکتر احمدی رییس انجمن ورزشی نویسان ایران و عضو هیات رئیسه انجمن جهانی ورزشی نویسان و با نظارت نمایندگان ایپز در ٦ مرحله برای انتخاب رییس، نایب رییس اول، پنج نفر نواب رییس، دبیرکل، خزانه دار، و هشت عضو هیات رئیسه برگزار شد. در این نشست که به دلیل تعدد کاندیداها بیش از دو ساعت بطول انجامید کاندیداهای زیر حائز اکثریت آرا شده و انتخاب گردیدند:
رییس: سه کاندیدا، منتخب: ستام السحلی از کویت
نایب رییس اول: چهار کاندیدا، منتخب: جانگ هی دون از کره جنوبی
نواب رییس: ده کاندیدا، منتخبین:
احمد خاوری از مالزی، میثم زمان آبادی از ایران، محمد حجی از قطر، محمدحسن از عربستان سعودی، سبا از هندوستان
دبیرکل: دو کاندیدا، منتخب: امجد مالک از پاکستان
خزانه دار: دو کاندیدا، منتخب: نیرانجان از نپال
هشت عضو هیات رئیسه: یازده کاندیدا، منتخبین: نمایندگان کشورهای چین، ژاپن، چین تایپه، افغانستان، عمان، ماکائو، عراق، و لبنان.
این هیات رئیسه طی سال های ٢٠١٧ تا ٢٠٢٠ مسئولیت اجرایی اتحادیه ورزشی نویسان آسیا را عهده دار خواهد بود.
۱۸ مهر ۱۳۹۶
ش.شریفی
۱۳۹۶/۰۷/۲۰
0
0
2

با سلام و خداقوت خدمت مسئولان و بزرگان انجمن... انتصاب مجدد آقای میثم زمان آبادی به عنوان نایب رئیس در کنگره اتحادیه ورزشی نویسان آسیا را از ژرفای دل تبریک گفته و برای ایشون و همینطور باقی بزرگان موفقیت بیشتری را آرزومندم.حضور ایشون در انجمن باعث افتخار
و دلگرمی اعضائ می باشد... با احترام:ش.ش


نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

عکس بالای فوتر

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران‌ (که‌ در این‌ اساسنامه‌ به‌ اختصار “انجمن‌” نامیده‌ می‌شود) تشکیلاتی است‌ فرهنگی‌، علمی‌، تخصصی‌، غیرسیاسی‌، غیرانتفاعی‌، که‌ با هماهنگی کمیته‌ ملی المپیک‌ جمهوری اسلامی ایران‌ تأسیس‌ شده‌ است‌.

تماس با ما

  • تلفن :۰۲۱ ۲۶۲۱۶۳۶۷
  • آدرس ایمیل انجمن : Isjaahmadi@gmail.com
  • آدرس ایمیل انجمن :تهران- بزرگراه نیایش- مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب- کوچه هفتم- سالن شماره 9 (کمیته تدارکاتی بازی های آسیایی)- طبقه همکف- انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی
نقشه

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید