برگزاری نشست مشورتی برای تشکیل کمیته بانوان انجمن ورزشی نویسان

برگزاری نشست مشورتی برای تشکیل کمیته بانوان انجمن ورزشی نویسان
نخستین نشست مشورتی انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی ایران با حضور تعدادی از بانوان خبرنگار و عکاس به منظور تشکیل کمیته بانوان انجام شد.
ایسجا- این نشست که با حضور محمود عبدالهی دبیر کل انجمن ورزشی نویسان ایران و آزاده پیراکو عضو هیات رییسه انجمن و تعدادی ازبانوان خبرنگار و عکاس برگزار شد، درباره تشکیل کمیته بانوان، اهدافی که این کمیته می تواند داشته باشد و همچنین شرح وظایف بحث و  تبادل نظر صورت گرفت.
این نشست فرصتی را فراهم آورد تا بانوان خبرنگار و عکاس بخشی از مطالبات خود و همچنین انتظاراتی که از انجمن و کمیته بانوان دارند را بیان کنند.
بر اساس مصوبه هیات رییسه انجمن قرار است به زودی کمیته بانوان با حضور خبرنگاران و عکاسان حوزه بانوان تشکیل شود که این نشست مقدمه ای شد برای نوشتن آیین نامه کمیته بانوان توسط نمایندگانی که از جمع اعضای حاضر در نشست داوطلب شدند.

 

 

۲ آبان ۱۳۹۶
ش.شریفی
۱۳۹۶/۰۸/۰۴
0
0
1

با سلام و خدا قوت.سوالی برایم پیش آمد که این نشست شامل حال برگزیده های بانوان بود یا همه بانوان خبرنگار و عضو انجمن؟ ارادتمند:ش.شریفی


نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

عکس بالای فوتر

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران‌ (که‌ در این‌ اساسنامه‌ به‌ اختصار “انجمن‌” نامیده‌ می‌شود) تشکیلاتی است‌ فرهنگی‌، علمی‌، تخصصی‌، غیرسیاسی‌، غیرانتفاعی‌، که‌ با هماهنگی کمیته‌ ملی المپیک‌ جمهوری اسلامی ایران‌ تأسیس‌ شده‌ است‌.

تماس با ما

  • تلفن :۰۲۱ ۲۶۲۱۶۳۶۷
  • آدرس ایمیل انجمن : Isjaahmadi@gmail.com
  • آدرس ایمیل انجمن :تهران- بزرگراه نیایش- مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب- کوچه هفتم- سالن شماره 9 (کمیته تدارکاتی بازی های آسیایی)- طبقه همکف- انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی
نقشه

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید