بخش ثبت نام انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی ایران مجددا فعال شد

بخش ثبت نام انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی ایران مجددا فعال شد
لینک ثبت نام انجمن ورزشی نویسان ایران برای تمدید عضویت اعضا مجددا آغاز بکار کرد.
ایسجا- انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی ایران در راستای فعالیت شفاف و دقیق خود مقدمات طراحی سامانه ثبت نام آنلاین و بانک اطلاعاتی را فراهم نموده که با توجه به زمان بر بودن پروژه، لینک پیشین ثبت نام مجددا فعال شد، تا اعضا نسبت به تمدید کارتهای خود اقدام کنند. بدین ترتیب از اعضای محترمی که عضو انجمن بوده اند و درخواست تمدید عضویت را دارند، درخواست می گردد به سایت انجمن مراجعه کرده و در قسمت عضویت انجمن، فرم تمدید عضویت را پر نموده و از طریق کد شبا و یا حساب بانک رفاه، مبلغ پنجاه هزار تومان هزینه صدور کارت را واریز کنند و اسکن فیش واریزی را به همراه معرفی نامه از رسانه ایی که مشغول فعالیت هستند، به آدرس ایمیل انجمن ارسال نمایند.
لازم به ذکر است که با توجه به تأخیر تحویل فرم های ثبت نام جدید، هیأت رییسه انجمن ورزشی نویسان ایران تصمیم گرفت از امروز ٢٢ آبان ماه تا ٣٠ آذر ماه، بخش ثبت نام انجمن را فعال کنند تا اعضای محترم بتوانند مراحل ثبت نام را انجام دهند.
۲۲ آبان ۱۳۹۶
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

عکس بالای فوتر

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران‌ (که‌ در این‌ اساسنامه‌ به‌ اختصار “انجمن‌” نامیده‌ می‌شود) تشکیلاتی است‌ فرهنگی‌، علمی‌، تخصصی‌، غیرسیاسی‌، غیرانتفاعی‌، که‌ با هماهنگی کمیته‌ ملی المپیک‌ جمهوری اسلامی ایران‌ تأسیس‌ شده‌ است‌.

تماس با ما

  • تلفن :۰۲۱ ۲۶۲۱۶۳۶۷
  • آدرس ایمیل انجمن : Isjaahmadi@gmail.com
  • آدرس ایمیل انجمن :تهران- بزرگراه نیایش- مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب- کوچه هفتم- سالن شماره 9 (کمیته تدارکاتی بازی های آسیایی)- طبقه همکف- انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی
نقشه

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید