جهت تشکیل کمیته رفاهی و اقتصادی انجمن؛

جهت تشکیل کمیته رفاهی و اقتصادی انجمن؛
اولین نشست هماهنگی برگزار شد.
ایسجا- جلسه هماهنگی تشکیل کمیته رفاهی و اقتصادی انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی ایران، با حضور دو تن از اعضای هیأت رییسه (محسن جعفری و ابوالفضل امان الله)، احسان پیربرناش سردبیر بانک ورزش و مهدی هژبری سردبیر روزنامه خبر ورزشی و همچنین دو نفر از اعضای انجمن برگزار شد.
در این نشست راه‌های خدمات رسانی به اعضای انجمن مورد بحث و بررسی قرار گرفت. قرار شد این کمیته رایزنی با شهرداری ها و فدراسیون های ورزشی را برای تفاهم و توافق و استفاده از امکانات این مجموعه‌ها را در دستور کار داشته باشد.
همچنین حاضرین تأکید داشتند به موازات پیگیری مباحثی نظیر خدمات رفاهی شامل تخفیف هتل، استفاده از استخر و اماکن ورزشی، این کمیته در صورت امکان پیگیر خدماتی نظیر قرارداد با موسسه‌های مالی جهت اخذ وام برای اعضای انجمن و بیمه عمر نویسندگان و عکاسان ورزشی باشد.
به همین دلیل از تمامی دوستانی که توانایی برقراری ارتباط با موسسه‌های معتبر مالی و یا همچنین رایزنی با شرکت‌های معتبر بیمه را دارا هستند و یا دوستانی که ایده‌های قابل اجرا در زمینه خدمات رفاهی به همکاران و اعضای انجمن دارند، مجدداً دعوت می‌شود برای حضور و همکاری با کمیته رفاهی که به زودی تشکیل و آغاز به فعالیت خواهد کرد اعلام آمادگی فرمایند.
نشست های بعدی کمیته رفاهی و اقتصادی انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی ایران، با محوریت اولویت بندی فعالیت های این کمیته و تقسیم کار به زودی برگزار خواهد شد.
۲۴ آبان ۱۳۹۶
محمدرضا یعقوبی
۱۳۹۶/۰۹/۰۶
0
0
1

ضمن عرض سلام و تشکر از کار بسیار ارزنده و خوبی که در دست اقدام دارید اینجانب با تو جه به اینکه چندین سال در امور رفاهی و ورزشی و کارشناس ارشد مالی در سیستم بانکی کشورکار کرده ام و تجربه خوبی در این زمینه ها دارم لذا چنانچه انجمن نیاز به همکاری داشت ار
این طریق امادگی خودرا برای کمک به همکاران اعلام مینمایم .


نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

عکس بالای فوتر

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران‌ (که‌ در این‌ اساسنامه‌ به‌ اختصار “انجمن‌” نامیده‌ می‌شود) تشکیلاتی است‌ فرهنگی‌، علمی‌، تخصصی‌، غیرسیاسی‌، غیرانتفاعی‌، که‌ با هماهنگی کمیته‌ ملی المپیک‌ جمهوری اسلامی ایران‌ تأسیس‌ شده‌ است‌.

تماس با ما

  • تلفن :۰۲۱ ۲۶۲۱۶۳۶۷
  • آدرس ایمیل انجمن : Isjaahmadi@gmail.com
  • آدرس ایمیل انجمن :تهران- بزرگراه نیایش- مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب- کوچه هفتم- سالن شماره 9 (کمیته تدارکاتی بازی های آسیایی)- طبقه همکف- انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی
نقشه

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید