انتخابات کمیته بانوان برگزار شد

انتخابات کمیته بانوان برگزار شد
انتخابات کمیته بانوان انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی ایران برگزار شد و شش عضو هیأت اجرایی این کمیته و دو عضو علی البدل انتخاب شدند.
ایسجا- صبح امروز پنجشنبه ٩ آذرماه، سی و پنج نفر از بانوان خبرنگار و عکاس ورزشی در حضور تعدادی از اعضای هیأت مدیره انجمن ورزشی نویسان و دبیرکل و بازرس انجمن در سالن اجتماعات کمیته ملی المپیک دور هم جمع شدند، که در این گردهمایی انتخابات کمیته بانوان شکل گرفت. در این جلسه ١٠ نفر از بانوان خبرنگار، عکاس و گزارشگر از رسانه های ورزشی برای حضور در کمیته بانوان کاندیداتوری خود را اعلام کردند. کاندیداها دقایقی نقطه نظرات خود را مطرح کردند و از مواردی که می تواند اولویت کاری کمیته بانوان باشد، گفتند. در ادامه رأی گیری انجام شد و خانم ها: مهری رنجبر با ٢٥ رأی، سمیرا شیرمردی با ٢٢ رأی، لیلی خرسند با ٢١ رأی، مائده علاقه مند با ١٩ رأی، پریسا پورطاهریان با ١٧ رأی و شقایق آسیایی با ١٦ رأی به عنوان اعضای اصلی کمیته بانوان انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی و انسیه بحری با ١٤ رأی و زهرا خلجی با ١٠ رأی به عنوان اعضای علی البدل انتخاب شدند. هیأت اجرایی کمیته بانوان ٧ عضو اصلی دارد که با تصمیم هیأت مدیره، ٦ نفر به صورت انتخابی و آزاده پیراکوه هم به عنوان نماینده هیأت مدیره در این جمع حضور دارند.
۹ آذر ۱۳۹۶
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

عکس بالای فوتر

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران‌ (که‌ در این‌ اساسنامه‌ به‌ اختصار “انجمن‌” نامیده‌ می‌شود) تشکیلاتی است‌ فرهنگی‌، علمی‌، تخصصی‌، غیرسیاسی‌، غیرانتفاعی‌، که‌ با هماهنگی کمیته‌ ملی المپیک‌ جمهوری اسلامی ایران‌ تأسیس‌ شده‌ است‌.

تماس با ما

  • تلفن :۰۲۱ ۲۶۲۱۶۳۶۷
  • آدرس ایمیل انجمن : Isjaahmadi@gmail.com
  • آدرس ایمیل انجمن :تهران- بزرگراه نیایش- مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب- کوچه هفتم- سالن شماره 9 (کمیته تدارکاتی بازی های آسیایی)- طبقه همکف- انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی
نقشه

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید