عضو هیات مدیره انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی استعفا کرد
هیات مدیره منتخب علی البدل را به جلسات انجمن دعوت می کند

عضو هیات مدیره انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی استعفا کرد<br>هیات مدیره منتخب علی البدل را به جلسات انجمن دعوت می کند
دبیرکل پیشین و عضو هیات مدیره دوره ششم انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی از مسئولیت خود کناره گیری کرد.
ایسجا- به دنبال درخواست از هیات مدیره انجمن برای بررسی موجه یا غیرموجه بودن حضور آقای میثم زمان آبادی در جلسات و پس از بررسی های در نهایت هیات مدیره به استناد رای مجمع، استفساریه وزارت کشور و همچنین نظر کارشناسی کمیته حقوقی با اکثریت آرا رای به موجه بودن عدم حضور فیزیکی و اعلام نقطه نظرات به صورت اینترنتی داد. 
با این حال پس از رای هیات مدیره، میثم زمان آبادی در اعلامی رسمی ضمن تقدیر و تشکر از اعتماد اعضای هیات مدیره خبر از کناره گیری خود داد و تاکید کرد با وجود احترامی که برای رای اعضای مجمع قائل است اما برای پیشبرد بهتر امور انجمن بهتر است یکی از اعضای علی البدل به جای وی مشغول فعالیت شود.
طبق اساسنامه انجمن پس از کناره گیری یکی از اعضای اصلی، نخستین عضو علی البدل از سوی رئیس و دبیر کل به نشست آینده هیات مدیره دعوت خواهد شد. 
هیات مدیره انجمن وظیفه خود دانست از زحمات و تلاش های میثم زمان آبادی در طول سه دوره حضور در هیات مدیره تقدیر و تشکر و برای وی آرزوی موفقیت و سربلندی کند.
۲۲ آذر ۱۳۹۶
شهرام وزیری
۱۳۹۶/۰۹/۲۳
0
0
3

سعادت یار مابود که یکی از جوانان خوشفکر وپرتلاش وصادق افتخار همکاری وهمیاری به انجمن ما دهد ودرطول سه سال دبیرکلی موجب تعالی و پیشرفت در عرصه رسانه های ورزشی شود خاطره همکاری های صمیمانه میثم عزیز هرگز از یادو خاطره همکارانش نخواهد رفت او باز خواهد گشت
وجای خالی اش را پر خواهد کرد یادش همیشه گرامی است

محمدرضا یعقوبی
۱۳۹۶/۰۹/۲۶
0
0
2

ضمن عرض خسته نباشید به همکار پرتلاش و صدیق انجمن اقا میثم زمان آبادی برای ایشان ارزوی موفقیت درتمامی مراحل زندگی را دارم . شک نداریم که با حضور افراد قوی و کاردانی که در حال حاضر عضو هیات مدیره انجمن هستند مشکلات خبرنگاران و عکاسان ورزشی برطرف خواهد شد.


نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

عکس بالای فوتر

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران‌ (که‌ در این‌ اساسنامه‌ به‌ اختصار “انجمن‌” نامیده‌ می‌شود) تشکیلاتی است‌ فرهنگی‌، علمی‌، تخصصی‌، غیرسیاسی‌، غیرانتفاعی‌، که‌ با هماهنگی کمیته‌ ملی المپیک‌ جمهوری اسلامی ایران‌ تأسیس‌ شده‌ است‌.

تماس با ما

  • تلفن :۰۲۱ ۲۶۲۱۶۳۶۷
  • آدرس ایمیل انجمن : Isjaahmadi@gmail.com
  • آدرس ایمیل انجمن :تهران- بزرگراه نیایش- مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب- کوچه هفتم- سالن شماره 9 (کمیته تدارکاتی بازی های آسیایی)- طبقه همکف- انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی
نقشه

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید