نشست کمیته پیشکسوتان برگزار شد

نشست کمیته پیشکسوتان برگزار شد
اعضای کمیته پیشکسوتان انجمن ورزشی نویسان ایران صبح روز گذشته و در محل انجمن تشکیل جلسه دادند.
ایسجا- این نشست صبح روز گذشته و با حضور اردشیر لارودی، منوچهر زندی، جهانگیر کوثری، حجت الله جیرودی، شهرام وزیری، خسرو والی زاده، احمد میرزاییان، محمدرضا میرزاییان، مجید ندیری، داریوش کاوسی، غلامحسین زمان آبادی، علی رئیسی و خسرو کفیلی در حالی برگزار شد که در ابتدا منوچهر زندی از تلاش های میثم زمان آبادی دبیرکل سابق و عضو هیأت مدیره انجمن تقدیر و تشکر کرد.
غلامحسین زمان آبادی عضو کمیته پیشکسوتان نیز ضمن تقدیر و تشکر از ابراز محبت و قدردانی اعضا نسبت به فعالیت چندین ساله میثم زمان آبادی در انجمن ورزشی نویسان ابراز امیدواری کرد که دیگر اعضا به خصوص جوانان نیز هر کدام به نوبه و توان خود بتوانند قدمهای مثبتی در راستای اعتلای عرصه ورزشی نویسان بردارند.
در ادامه این نشست سایر اعضا نظرات خود را درباره موضوعات مختلف و اتفاقات اخیر حوزه ورزش و رسانه های ورزشی مطرح و بر لزوم توجه و احترام بیش از پیش به پیشکسوتان این حرفه تاکید داشتند.
اعضای کمیته پیشکسوتان با ابراز خشنودی از اضافه شدن جهانگیرکوثری به عنوان علی البدل اول به جای میثم زمان آبادی به جمع هیأت مدیره اظهار امیدواری کردند تا با حضور ایشان در جلسات پیشرو روند فعالیت انجمن سرعت و شکل بهتری به خود بگیرد.
همچنین محسن جعفری که به نماندگی از اعضای هیأت مدیره در این نشسیت حضور داشت ضمن ابراز خوشحالی از حضور در این جمع بزرگ گفت: فعالیتهای بسیاری که در این برهه مهمترین آن اقدام برای اخذ طرح ترافیک برای اعضا است در حال پیگیری است و برنامه ریزی های بسیار مناسبی در زمینه های آموزشی و رفاهی در دستور کار هیات مدیره قرار گرفته که یک به یک پیگیری و اجرایی خواهد شد.
در پایان مقرر شد کمیته پیشکسوتان ازاین پس حساسیت بیشتری در زمینه عملکرد انجمن داشته باشد و در صورت لزوم تذکرات و پیشنهادهایی را به هیأت مدیره بدهد.
همچنین در این جلسه آقایان اردشیر لارودی به عنوان رئیس افتخاری کمیته پیشکسوتان، منوچهر زندی به عنوان رئیس و غلامحسین زمان آبادی به عنوان دبیر و محمدرضا میرزاییان به عنوان هماهنگ کننده جلسات کمیته انتخاب شدند و مقرر شد جلسات هر دو هفته یک بار روزهای سه شنبه برگزار شود.
جلسه بعدی کمیته پیشکسوتان ساعت 11 روز سه شنبه 12 دی ماه تشکیل خواهد شد.
۲۹ آذر ۱۳۹۶
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

عکس بالای فوتر

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران‌ (که‌ در این‌ اساسنامه‌ به‌ اختصار “انجمن‌” نامیده‌ می‌شود) تشکیلاتی است‌ فرهنگی‌، علمی‌، تخصصی‌، غیرسیاسی‌، غیرانتفاعی‌، که‌ با هماهنگی کمیته‌ ملی المپیک‌ جمهوری اسلامی ایران‌ تأسیس‌ شده‌ است‌.

تماس با ما

  • تلفن :۰۲۱ ۲۶۲۱۶۳۶۷
  • آدرس ایمیل انجمن : Isjaahmadi@gmail.com
  • آدرس ایمیل انجمن :تهران- بزرگراه نیایش- مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب- کوچه هفتم- سالن شماره 9 (کمیته تدارکاتی بازی های آسیایی)- طبقه همکف- انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی
نقشه

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید