مهلت تمدید کارت عضویت اعضای انجمن ٧ دی ماه پایان می یابد

مهلت تمدید کارت عضویت اعضای انجمن ٧ دی ماه پایان می یابد
اعضای انجمن ورزشی نویسان که هنوز نسبت به ثبت درخواست تمدید عضویت خود اقدام ننموده اند تا پایان این هفته فرصت دارند تا مراحل ثبت نام را انجام دهند.
ایسجا- براساس آخرین تصمیم هیأت مدیره انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی مقرر شد تا به منظور نظم دهی به سیستم صدور کارتهای انجمن، زمان تمدید کارتهای عضویت تا پایان این هفته (پنجشنبه ٧ دی ماه) تمدید شود.
بر همین اساس اعضایی که تا کنون نسبت به تمدید کارت خود اقدام ننموده اند، می توانند تا پایان هفته جاری به سایت انجمن مراجعه نموده و فرم درخواست تمدید کارت عضویت دوره ٩٧-٩٦ را تکمیل نمایند.
لازم به ذکر است که این تاریخ آخرین تاریخ اعلام شده توسط هیأت مدیره می باشد و پس از آن تا اطلاع ثانوی به هیچ درخواست تمدیدی رسیدگی نخواهد شد.
۳ دی ۱۳۹۶
ناهید حبیبی
۱۳۹۶/۱۰/۰۳
0
0
0

با سلام و عرض خسته نباشید بنده جزو اولین گروهی بودم که برای تمدید کارت عضویت ثبت نام کردم اما تاکنون اسمم ثبت و کارتم صادر نشده است ممکنه بفرمایید چرا اینقدر به تعویق افتاده

مسعود.ع
۱۳۹۶/۱۰/۰۴
0
0
0

با سلام. شش ماه پیش فرم درخواست عضویت برای اعضای جدید را پر کردم هنوز هیچ خبری نیست ؟ لطفا بررسی کنید.


نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

عکس بالای فوتر

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران‌ (که‌ در این‌ اساسنامه‌ به‌ اختصار “انجمن‌” نامیده‌ می‌شود) تشکیلاتی است‌ فرهنگی‌، علمی‌، تخصصی‌، غیرسیاسی‌، غیرانتفاعی‌، که‌ با هماهنگی کمیته‌ ملی المپیک‌ جمهوری اسلامی ایران‌ تأسیس‌ شده‌ است‌.

تماس با ما

  • تلفن :۰۲۱ ۲۶۲۱۶۳۶۷
  • آدرس ایمیل انجمن : Isjaahmadi@gmail.com
  • آدرس ایمیل انجمن :تهران- بزرگراه نیایش- مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب- کوچه هفتم- سالن شماره 9 (کمیته تدارکاتی بازی های آسیایی)- طبقه همکف- انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی
نقشه

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید