اعضا هیأت مدیره انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی استان مرکزی با شهردار کلانشهر اراک دیدار کردند

اعضا هیأت مدیره انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی استان مرکزی با شهردار کلانشهر اراک دیدار کردند
 ایسجا- اعضا هیأت مدیره انجمن ورزشی نویسان استان مرکزی با مهندس داوود تاجران شهردار کلانشهر اراک دیدار و گفتگو کردند. در این جلسه شهردار اراک اظهار داشت: حضور افرادی که به صورت تخصصی در حوزه ورزش قلم می زنند تا حد زیادی می تواند به ارتقا و رشد ورزش کمک کند چرا که دید تخصصی و کارشناسانه به رفع نقاط ضعف و برجسته شدن نقطه قوت می انجامد.
مهندس تاجران ادامه داد: ورزش امروز در شهرداری اراک از جایگاه بسیار ویژه ای برخوردار است و برنامه های داریم تا بتوانیم ورزش را در سطح همگانی و به شکل اصولی ارتقا دهیم و همچنین با نگاه ویژه به ورزش بانوان بتوانیم این حوزه را که سالیان سال به دلیل کم اهمیت دانستن آن رها شده بود به وضعیت مطلوبی برسانیم.
وی از ورزشی نویسان استان تقاضای ارائه پیشنهاد و راهکار مناسب در زمینه توسعه ورزش کرد و گفت: بی شک با توجه به تخصص ورزشی نویسان در زمینه کاریشان لازم است فعالان این قشر در برنامه های مربوط به توسعه ورزش همگانی و قهرمانی و همینطور در زمینه تلاش برای دمیدن روح ورزش در لایه های مختلف شهر، با ارائه راهکار و پیشنهادات کارشناسانه ما را در پیشبرد امور یاری نمایند.
شهردار اراک تصریح کرد: با توجه به نقش موثر ورزش در کاهش آسیبهای اجتماعی تمامی تلاش خود را به کار خواهم بست تا به طرق مختلف با ترغیب جوانان به فعالیت های این گونه  و حضور آنها در اماکن ورزشی در مسیر کمتر شدن بسیاری از معضلات گام برداریم تا ان شاالله روز به روز شاهد شهری با شهروندان سالم تر و بانشاط تر باشیم.
شایان ذکر است در این جلسه اعضا هیأت مدیره انجمن در خصوص آخرین وضعیت باشگاه شهرداری اراک نیز با مهندس تاجران گفتگو کردند. 
۱۰ دی ۱۳۹۶
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

عکس بالای فوتر

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران‌ (که‌ در این‌ اساسنامه‌ به‌ اختصار “انجمن‌” نامیده‌ می‌شود) تشکیلاتی است‌ فرهنگی‌، علمی‌، تخصصی‌، غیرسیاسی‌، غیرانتفاعی‌، که‌ با هماهنگی کمیته‌ ملی المپیک‌ جمهوری اسلامی ایران‌ تأسیس‌ شده‌ است‌.

تماس با ما

  • تلفن :۰۲۱ ۲۶۲۱۶۳۶۷
  • آدرس ایمیل انجمن : Isjaahmadi@gmail.com
  • آدرس ایمیل انجمن :تهران- بزرگراه نیایش- مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب- کوچه هفتم- سالن شماره 9 (کمیته تدارکاتی بازی های آسیایی)- طبقه همکف- انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی
نقشه

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید