جلسه کمیته پیشکسوتان انجمن ورزشی نویسان برگزار شد

جلسه کمیته پیشکسوتان انجمن ورزشی نویسان برگزار شد
جلسه کمیته پیشکسوتان انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی ایران با حضور جمعی از پیشکسوتان ورزشی نویس برگزار شد
ایسجا- این جلسه صیح روز گذشته با حضور آقایان اردشیر لارودی، حجت اله جیرودی، نصرت اله لارودی، منوچهر زندی رئیس کمیته، غلامحسین زمان آبادی دبیر کمیته، جهانگیر کوثری عضو هیأت مدیره و عضو کمیته پیشکسوتان، احمدرضا میرزاییان، محمدرضا میرزاییان، خسرو کفیلی، خسرو والی زاده، مجید ندیری، علی شاکری، داریوش کاوسی و علی رئیسی بازرس انجمن و عضو کمیته پیشکسوتان از ساعت 10 الی 12 در محل انجمن برگزار شد.
 تأیید تمدید اعضای قدیمی انجمن توسط کمیته پیشکسوتان، بیمه تکمیلی خبرنگاران ورزشی با حمایت، صندوق حمایت از پیشکسوتان و قهرمانان، دعوت آقای تاج از کمیته پیشکسوتان به کمپ تیم های ملی، حفظ حلقه اولیه تشکیل کمیته پیشکسوتان و دعوت از همکارانی که تمایل به حضور در این کمیته را دارند، بحث و تبادل نظر درخصوص تعرفه طرح ترافیک خبرنگاران ورزشی از جمله موضوعات مورد بحث در این جلسه بود.
در این جلسه پس از گفتگوی رئیس و دبیر کمیته و پیشکسوتان حاضر در مورد وضعیت موجود انجمن و انتظارات جامعه پیشکسوت از هیأت مدیره انجمن ورزشی نویسان مقرر شد حلقه اولیه کمیته که متشکل از 22 عضو می باشد به کار خود ادامه داده و ورود اعضای جدید در کمیته مطرح و تصمیم گیری شود.
مصوب شد بیمه تکمیلی خبرنگاران ورزشی با حمایت، صندوق حمایت از پیشکسوتان و قهرمانان پیگیری و از طریق فراخوان به اعضای پیشکسوت اعلام شود.
مقرر شد روز یکشنبه 17 دی ماه اعضای کمیته پیشکسوتان در کمپ های تیم ملی نشستی با آقای تاج داشته باشند.
مصوب شد اعضای کمیته پیشکسوتان به همراه اعضای هیأت مدیره انجمن جهت پیگیری طرح ترافیک تعرفه خبرنگاری نشستی با مسئولین شهرداری و شورای شهر تهران داشته باشند.
لازمه به ذکر است که کمیته پیشکسوتان در سالروز آسمانی شدن آقای محمد اینانلو یاد و خاطره ایشان را گرامی داشتند.
 
۱۳ دی ۱۳۹۶
ش.ش
۱۳۹۶/۱۰/۱۶
0
0
2

با سلام و ارادت خدمت مسئولان محترم انجمن...دست پیشکسوتان را به ادای احترام و سپاس و قدردانی از همه تلاش و زحمات بی منتشون در این راستا را می فشارم و باشد که سایه شون همیشه مستدام باشد.بزرگانی که گنجینه ما هستند و اصطلاحاً خاک مطبوعات را چشیدند...و روح
پاک آقای اینانلو همیشه در آرامش...با سپاس از گزارشی که از جلسه پیشکسوتان در اخحتیار ما اعضا قرار دادین..ارادتمند: ش.شریفی


نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

عکس بالای فوتر

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران‌ (که‌ در این‌ اساسنامه‌ به‌ اختصار “انجمن‌” نامیده‌ می‌شود) تشکیلاتی است‌ فرهنگی‌، علمی‌، تخصصی‌، غیرسیاسی‌، غیرانتفاعی‌، که‌ با هماهنگی کمیته‌ ملی المپیک‌ جمهوری اسلامی ایران‌ تأسیس‌ شده‌ است‌.

تماس با ما

  • تلفن :۰۲۱ ۲۶۲۱۶۳۶۷
  • آدرس ایمیل انجمن : Isjaahmadi@gmail.com
  • آدرس ایمیل انجمن :تهران- بزرگراه نیایش- مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب- کوچه هفتم- سالن شماره 9 (کمیته تدارکاتی بازی های آسیایی)- طبقه همکف- انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی
نقشه

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید