دومین نشست کمیته رفاهی اقتصادی انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی ایران تشکیل شد

دومین نشست کمیته رفاهی اقتصادی انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی ایران تشکیل شد
نشست کمیته رفاهی اقتصادی انجمن با حضور اعضای هیأت مدیره انجمن برگزار شد.
ایسجا- این جلسه امروز با حضور آقایان؛ محمود عبدالهی دبیرکل انجمن ورزشی نویسان، محسن جعفری عضو هیأت مدیره، علی رئیسی بازرس انجمن، ابوالفضل اکبری، مهدی هژبری، احسان پیربرناش، مسعود اکبری از ساعت 12 الی 14 در دفتر انجمن برگزار شد.
در این جلسه بیمه خبرنگاران و رایزنی با شرکت های بیمه ای، برگزاری جشنواره بهترین های سال، طراحی کارت های اعضای انجمن در 3 رتبه و رنگ، ایجاد فضای تبلیغاتی برای انجمن، برگزاری لیگ جام رسانه ها یا تورنمت از جمله موضوعات مورد بررسی در این جلسه بود. 
در این جلسه که دو ساعت به طول انجامید هر یک از حاضرین نظرات و پیشنهادات و راهکارهای خود را برای بهره برداری بیشتر اعضای انجمن اعلام کردند و مقرر شد که این نظرات در جلسه آتی هیأت مدیره مطرح شود و جز مصوبات صورتجلسه امروز قرار بگیرد و هر یک از افراد برای اجرایی شدن پیشنهادات و نظرات گفته شده خود تلاش کنند.
همچنین مقرر شد که در هر ماه یک جلسه ای مشترک بین اعضا و یا رئیس و دبیر کمیته ها برقرار شود تا دغدغه ها و مشکلات مشترک بین کمیته های انجمن شناخته شده، تا بتوانند مشکلات یکسان را با همفکری یکدیگر از بین ببرند و در جلسات روی مسائل مربوط به کمیته خاص تصمیم گیری شود.
لازم به ذکر است که محسن جعفری به عنوان مسئول کمیته رفاهی در این جلسه از حضور همکاران رسانه ای در این کمیته ابراز امیدواری کرد و گفت: همه اعضای انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی می توانند ما را از نظرات خود مطلع کنند و قطعاً این امر مورد استقبال کمیته رفاهی قرار می گیرد.
وی در خاتمه افزود: متأسفانه برخی از اعضای انجمن از خدماتی که برایشان درنظر گرفته ایم به هیچ عنوان استفاده نمی کنند و امیدواریم که همکارانمان از خدماتی قبیل هتل ها، استخر و سالن های بدنسازی که با رایزنی های مختلف برایشان فراهم شده است استفاده کنند که این امر انگیزه کمیته رفاهی و هیأت مدیره را برای پیشبرد اهداف دوچندان می کند.
۲۰ دی ۱۳۹۶
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

عکس بالای فوتر

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران‌ (که‌ در این‌ اساسنامه‌ به‌ اختصار “انجمن‌” نامیده‌ می‌شود) تشکیلاتی است‌ فرهنگی‌، علمی‌، تخصصی‌، غیرسیاسی‌، غیرانتفاعی‌، که‌ با هماهنگی کمیته‌ ملی المپیک‌ جمهوری اسلامی ایران‌ تأسیس‌ شده‌ است‌.

تماس با ما

  • تلفن :۰۲۱ ۲۶۲۱۶۳۶۷
  • آدرس ایمیل انجمن : Isjaahmadi@gmail.com
  • آدرس ایمیل انجمن :تهران- بزرگراه نیایش- مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب- کوچه هفتم- سالن شماره 9 (کمیته تدارکاتی بازی های آسیایی)- طبقه همکف- انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی
نقشه

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید