کارگاه آموزشی عکاسی ورزشی در استان مرکزی برگزار شد

کارگاه آموزشی عکاسی ورزشی در استان مرکزی برگزار شد
دومین کارگاه آموزشی انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی استان مرکزی در اراک تشکیل شد.
به گزارش ایسجا- استان مرکزی نخستین کارگاه آموزش عکاسی خبری ورزشی خود را به همت انجمن ورزشی نویسان استان مرکزی و با همکاری اداره کل ورزش و جوانان در اراک برگزار کرد.
جاوید نیکپور عکاس فعال و باتجربه ورزشی کشور که سابقه حضور در المپیک های ریو، آتن و پکن را در کارنامه خود دارد به عنوان مدرس در این کارگاه حضور داشت. در این دوره که در دو نوبت صبح و عصر برگزار شد آخرین متد عکاسی خبری ورزشی و مستند ورزشی برای شرکت کنندگان تدریس شد. توجه به مقوله آموزش یکی از مهم ترین برنامه های انجمن ورزشی نویسان می باشد و بعد از برگزاری کلاس خبرنویسی استاد منوچهر زندی این کلاس دومین برنامه آموزشی انجمن ورزشی نویسان استان مرکزی در یک سال گذشته می باشد.
۷ بهمن ۱۳۹۶
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

عکس بالای فوتر

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران‌ (که‌ در این‌ اساسنامه‌ به‌ اختصار “انجمن‌” نامیده‌ می‌شود) تشکیلاتی است‌ فرهنگی‌، علمی‌، تخصصی‌، غیرسیاسی‌، غیرانتفاعی‌، که‌ با هماهنگی کمیته‌ ملی المپیک‌ جمهوری اسلامی ایران‌ تأسیس‌ شده‌ است‌.

تماس با ما

  • تلفن :۰۲۱ ۲۶۲۱۶۳۶۷
  • آدرس ایمیل انجمن : Isjaahmadi@gmail.com
  • آدرس ایمیل انجمن :تهران- بزرگراه نیایش- مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب- کوچه هفتم- سالن شماره 9 (کمیته تدارکاتی بازی های آسیایی)- طبقه همکف- انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی
نقشه

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید