با پیگیری انجمن ورزشی نویسان؛
اعزام دو بانوی خبرنگار و عکاس ورزشی به جام جهانی 2018 نهایی شد

با پیگیری انجمن ورزشی نویسان؛<br> اعزام دو بانوی خبرنگار و عکاس ورزشی به جام جهانی 2018 نهایی شد
به گزارش ایسجا؛ پیگیری انجمن ورزشی نویسان ایران در خصوص دو بانوی خبرنگار و عکاس اعزامی به جام جهانی فوتبال 2018 روسیه با انتخاب سمیرا شیرمردی به عنوان خبرنگار و منا هوبه فکر به عنوان عکاس ورزشی، خوشبختانه این پروسه اواخر هفته گذشته با اخذ تاییدیه از مدیا چنل فیفا نهایی شد.
از آنجائیکه فقط یک سهمیه خبرنگاری برای بانوان از سوی فدراسیون فوتبال به انجمن اختصاص داده و این آدی کارت نیز به نام یک عکاس ثبت شده بود، ابتدا روند ثبت نام خانم سمیرا شیر مردی انجام و سپس پیگیری برای دریافت سهمیه و آدی کارت عکاسی آغاز شد که با همراهی روابط عمومی و بین الملل فدراسیون فوتبال و همچنین اقدام ارزشمند امین محمد جمالی عکاس عضو انجمن این موضوع نیز به سرانجام رسید.
امین محمد جمالی که از عکاسان ورزشی بین المللی و مطرح کشورمان می باشد در اقدامی قابل تقدیر آی دی کارت خود را جهت ارائه به سرکار خانم هوبه فکر در اختیار انجمن ورزشی نویسان  قرار داد و با ارتباطی که با یکی از آژانس های عکس خارجی داشت برای خود درخواست آی دی کارت کرد.
خوشبختانه ثبت نام هر دو بانوی عضو انجمن اواخر هفته گذشته نهایی شد تا برای اولین بار شاهد حضور دو خبرنگار و عکاس از جمع بانوان عضو انجمن ورزشی نویسان ایران در جام جهانی فوتبال باشیم.
به امید موفقیت تیم ملی فوتبال کشورمان و همچنین کاروان خبری اعزامی به این دوره از مسابقات جام جهانی فوتبال.
۲۱ بهمن ۱۳۹۶
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

عکس بالای فوتر

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران‌ (که‌ در این‌ اساسنامه‌ به‌ اختصار “انجمن‌” نامیده‌ می‌شود) تشکیلاتی است‌ فرهنگی‌، علمی‌، تخصصی‌، غیرسیاسی‌، غیرانتفاعی‌، که‌ با هماهنگی کمیته‌ ملی المپیک‌ جمهوری اسلامی ایران‌ تأسیس‌ شده‌ است‌.

تماس با ما

  • تلفن :۰۲۱ ۲۶۲۱۶۳۶۷
  • آدرس ایمیل انجمن : Isjaahmadi@gmail.com
  • آدرس ایمیل انجمن :تهران- بزرگراه نیایش- مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب- کوچه هفتم- سالن شماره 9 (کمیته تدارکاتی بازی های آسیایی)- طبقه همکف- انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی
نقشه

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید