قهرمانانی که راه قهرمانی به پهلوانی را زود طی کردند

قهرمانانی که راه قهرمانی به پهلوانی را زود طی کردند
براى ماندگارى در تاریخ، الگو ها و سمبل ها را باید شناخت و نقطه پیوند آنان را با جامعه به مردم سپرد.
به گزارش ایسجا؛ انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشى استان کرمانشاه همت به خرج دادند و در محفلی قهرمانان دیار کرمانشاه را به تکریم دعوت کردند تا نسل امروز، چهره هاى بزرگ دیار خود را بشناسند، قهرمانان کرمانشاه که راه زاهد گرایى مردم را شناخته اند به رخداد بزرگواری آمده بودند. محمدحسین و محمدحسن محبى قهرمانانى که راه قهرمانى به پهلوانى را زود طى کردند. با مردم ماندند تا شاید به تاریخ پیوند بخورند.
 انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی ایران نیز در مراسم بزرگداشت برادران محبی با حضور نماینده انجمن جهانگیر کوثری عضو هیأت مدیره و عضو کمیته پیشکسوتان در این مراسم باشکوه حضور یافتند.
این مراسم به همت هیأت مدیره انجمن استان و به ریاست سیدعباس کشمیری برگزار شد و توانست یادآور خاطرات بیادماندنی برای خانواده محبی و مادر عزیزشان گردد. در این همایش چهره های شاخص ورزشی و هنر از جمله نابغه بزرگ کشتی ایران حمید سوریان، محمد طالقانی رئیس اسبق فدراسیون کشتی و پیشکسوت عرصه کشتی، کیانوش رستمی مرد طلایی وزنه برداری المپیک، داریوش ارجمند بازیگر تئاتر و سینما و جمعی از مقامات ورزشی و دولتی استان حضور داشتند.
۲ اسفند ۱۳۹۶
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

عکس بالای فوتر

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران‌ (که‌ در این‌ اساسنامه‌ به‌ اختصار “انجمن‌” نامیده‌ می‌شود) تشکیلاتی است‌ فرهنگی‌، علمی‌، تخصصی‌، غیرسیاسی‌، غیرانتفاعی‌، که‌ با هماهنگی کمیته‌ ملی المپیک‌ جمهوری اسلامی ایران‌ تأسیس‌ شده‌ است‌.

تماس با ما

  • تلفن :۰۲۱ ۲۶۲۱۶۳۶۷
  • آدرس ایمیل انجمن : Isjaahmadi@gmail.com
  • آدرس ایمیل انجمن :تهران- بزرگراه نیایش- مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب- کوچه هفتم- سالن شماره 9 (کمیته تدارکاتی بازی های آسیایی)- طبقه همکف- انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی
نقشه

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید