اطلاعیه انجمن ورزشی نویسان ایران

اطلاعیه انجمن ورزشی نویسان ایران
20 اسفند آخرین مهلت تحویل کارتهای داخلی و بین المللی انجمن ورزشی نویسان ایران / استفاده اعضای انجمن از 57 هتل سازمان ایرانگردی و جهانگردی در تعطیلات نوروز بلامانع است
به گزارش ایسجا؛ طبق مصوبات جلسه هیأت مدیره انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی ایران آخرین تاریخ تحویل کارتهای صادر شده این دوره از دبیرخانه انجمن 20 اسفند ماه می باشد. لذا از اعضای محترم که کارت  آنها صادر شده است خواهشمندیم تا قبل از تاریخ اعلام شده به دفتر انجمن مراجعه نموده و کارت داخلی دوره 97-96 و یا بین المللی 2019- 2018  خود را تحویل بگیرند.
همچنین براساس مذاکرات صورت گرفته انجمن با مسئولین سازمان ایرانگردی و جهانگردی، کلیه عزیزانی که کارت داخلی این دوره را دارا می باشند، می توانند از تخفیف 50 درصدی 57 هتل ذکر شده برای تعطیلات نوروز استفاده کنند، لذا آن دسته از همکارانی که قصد بهره مندی از این تخفیفات را دارند می توانند شهر و هتل مورد نظر خود را انتخاب نموده، نسبت به رزرو اقدام کرده و برای تکمیل پروسه تا پایان وقت اداری 24 اسفند ماه از دبیرخانه انجمن ورزشی نویسان معرفی نامه خود را دریافت کنند. 
لینک هتل های طرف قرارداد  http://www.isja.ir/fa/news/455
۹ اسفند ۱۳۹۶
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

عکس بالای فوتر

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران‌ (که‌ در این‌ اساسنامه‌ به‌ اختصار “انجمن‌” نامیده‌ می‌شود) تشکیلاتی است‌ فرهنگی‌، علمی‌، تخصصی‌، غیرسیاسی‌، غیرانتفاعی‌، که‌ با هماهنگی کمیته‌ ملی المپیک‌ جمهوری اسلامی ایران‌ تأسیس‌ شده‌ است‌.

تماس با ما

  • تلفن :۰۲۱ ۲۶۲۱۶۳۶۷
  • آدرس ایمیل انجمن : Isjaahmadi@gmail.com
  • آدرس ایمیل انجمن :تهران- بزرگراه نیایش- مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب- کوچه هفتم- سالن شماره 9 (کمیته تدارکاتی بازی های آسیایی)- طبقه همکف- انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی
نقشه

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید