تسلیت انجمن ورزشی نویسان ایران به آقای محمد برنو

تسلیت انجمن ورزشی نویسان ایران به آقای محمد برنو

با کمال تأسف مطلع شدیم که آقای محمد برنو عکاس باسابقه ورزشی و عضو محترم انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی ایران در غم از دست دادن پدر بزرگوارشان عزادار هستند.

انجمن ورزشی نویسان ایران این ضایعه بزرگ را به این همکار عزیز و خانواده گرانقدرشان تسلیت عرض می کند و برای آن عزیز از دست رفته از خداوند متعال طلب مغفرت می نماید.

روحش شاد و یادش گرامی

۱۳ خرداد ۱۳۹۷
ش.ش.
۱۳۹۷/۰۳/۲۷
0
0
2

با سلام و عرض ادب.با خواندن این خبر بسیار متاثر شدم.خدمت آقای برنوی گرام،که در دفتر روزنامه استقلال جوان/ماهنامه فوتبال افتخار همکاری را داشتم،تسلیت عرض می کنم .برای ایشان و خانواده محترم صبر و شکیبایی و برای روح پاک عزیز از دست رفته آرامش ارزومندم...ارادتمند:ش.شریفی


نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

عکس بالای فوتر

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران‌ (که‌ در این‌ اساسنامه‌ به‌ اختصار “انجمن‌” نامیده‌ می‌شود) تشکیلاتی است‌ فرهنگی‌، علمی‌، تخصصی‌، غیرسیاسی‌، غیرانتفاعی‌، که‌ با هماهنگی کمیته‌ ملی المپیک‌ جمهوری اسلامی ایران‌ تأسیس‌ شده‌ است‌.

تماس با ما

  • تلفن :۰۲۱ ۲۶۲۱۶۳۶۷
  • آدرس ایمیل انجمن : Isjaahmadi@gmail.com
  • آدرس ایمیل انجمن :تهران- بزرگراه نیایش- مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب- کوچه هفتم- سالن شماره 9 (کمیته تدارکاتی بازی های آسیایی)- طبقه همکف- انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی
نقشه

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید