اعضا هیأت مدیره انجمن ورزشی نویسان استان مرکزی با رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اراک دیدار و گفتگو کردند

اعضا هیأت مدیره انجمن ورزشی نویسان استان مرکزی با رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اراک دیدار و گفتگو کردند
به گزارش ایسجا؛ محمد مرادی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اراک در این مراسم گفت: انجمن ورزشی نویسان می تواند خود عامل همدلی و انسجام بیشتر خبرنگاران ورزشی باشد که این خود می تواند سبب پیشرفت و توسعه ورزش استان شود.
وی افزود: مجموعه اداره ورزش و جوانان اراک در کنار انجمن هست و با قدرت از آن حمایت خواهد کرد تا بتوانند اهداف خود را جهت حمایت و رفاه هر چه بیشتر خبرنگاران و عکاسان بکار ببندند.
مرادی از ورزشی نویسان استان تقاضای ارائه پیشنهاد و راهکار مناسب در زمینه توسعه ورزش کرد و گفت: بی شک با توجه به تخصص ورزشی نویسان در زمینه کاریشان لازم است فعالان این قشر در برنامه های مربوط به توسعه ورزش همگانی و قهرمانی با ارائه راهکار و پیشنهادات کارشناسانه ما را در پیشبرد امور یاری نمایند.
در ادامه جلسه رامین فولادی دبیر انجمن ورزشی نویسان استان مرکزی گفت: با برنامه ریزی های انجام شده و با هماهنگی انجمن ورزشی نویسان کشور در سال جاری چند کلاس آموزشی ویژه خبرنگاران و عکاسان ورزشی برگزار خواهیم نمود علاوه بر آن با رایزنی های انجام  گرفته اعضا انجمن ورزشی نویسان استان مرکزی می توانند از برخی اماکن ورزشی با تخفیف ویژه و حتی رایگان استفاده داشته باشند که لیست آن به زودی اعلام خواهد شد.
۲۳ خرداد ۱۳۹۷
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

عکس بالای فوتر

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران‌ (که‌ در این‌ اساسنامه‌ به‌ اختصار “انجمن‌” نامیده‌ می‌شود) تشکیلاتی است‌ فرهنگی‌، علمی‌، تخصصی‌، غیرسیاسی‌، غیرانتفاعی‌، که‌ با هماهنگی کمیته‌ ملی المپیک‌ جمهوری اسلامی ایران‌ تأسیس‌ شده‌ است‌.

تماس با ما

  • تلفن :۰۲۱ ۲۶۲۱۶۳۶۷
  • آدرس ایمیل انجمن : Isjaahmadi@gmail.com
  • آدرس ایمیل انجمن :تهران- بزرگراه نیایش- مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب- کوچه هفتم- سالن شماره 9 (کمیته تدارکاتی بازی های آسیایی)- طبقه همکف- انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی
نقشه

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید