تجلیل مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه از انجمن ورزشی‌نویسان

تجلیل مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه از انجمن ورزشی‌نویسان
نشست مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان کرمانشاه با اعضای هیأت مدیره انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی ایران – کرمانشاه در محل دفتر این انجمن تشکیل شد.
به گزارش ایسجا؛ ارسلان حسینی مدیرکل ورزش و جوانان، تعدادی از کارشناسان این اداره با اعضای هیأت مدیره انجمن ورزشی‌نویسان کرمانشاه دیدار کردند. ارسلان حسینی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه علت حضور خود و همراهانش را قدردانی و سپاس از زحمات اعضای انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی کرمانشاه ذکر کرد و با اشاره به تلاش‌ها و زحمات سایر اعضای این انجمن، گفت: سیدعباس کشمیری به عنوان رئیس این انجمن، یک کرمانشاهی متعصب است که ضمن داشتن موقعیت‌های کاری خوب در خارج از استان، با وجود مشکلات متعدد، همواره در صدد حل مشکلات در این استان برآمده و تمامی این تلاش‌ها را نمی‌توان با هیچ عدد و رقم مالی برای قدردانی از ایشان قابل جبران دانست.
مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: امروزه ارتقا سلامت و انتقال فرهنگ درست در کشور کمرنگ شده است و از دغدغه‌های اداره ورزش است که انجمن بایستی در این راستا به کمک اداره ورزش و جوانان بیاید تا بدین سبب بتوانند در مسیر پیشرفت جامعه گام موثری بردارند.  
ارسلان حسینی ادامه داد: انتشار یک نشریه اختصاصی ورزشی برای استان کرمانشاه ضرورت‌ دارد.
 وی از تلاش همه خبرنگاران قدردانی کرد و افزود: با وجود نیاز بسیار زیاد جامعه به خبرنگاران مسلط و آگاه با گرایشات تخصصی، متأسفانه اکثر خبرنگاران استان کرمانشاه در حوزه‌های مختلف اعم از اقتصادی، ورزشی، اجتماعی و ...، به صورت اختصاصی در این حوزه‌ها  کمتر فعال‌اند و حتی بعضی از آنها نیز بدون شناخت و گرایشات تخصصی قلم می‌زنند که این نبود آگاهی و تخصص در گرایشات مختلف، می‌تواند نوعی آسیب برای افکار عمومی در کشور باشد.
 مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: فضای خبر و خبرنویسی باید به دور از هرگونه گرایشات سیاسی صورت پذیرد زیرا این موضوع می‌تواند به زیان مردم تمام شود و سلامت جامعه را به خطر بیاندازد. 
حسینی ادامه داد: علی‌رغم اینکه متأسفانه صحنه نقد در کشور تا اندازه زیادی به سمت تخریب رفته است، اما ما از نقدهای منصفانه و سازنده نسبت به عملکرد خود خوشحال می‌شویم و آماده شنیدن نقدها و راهکارهای منتقدان هستیم که این مسئله نه تنها ما را از ایراداتمان هوشیار می‌کند بلکه با کمک به اصلاح  کاستی‌ها باعث عملکرد بهتر ما  هم می‌گردد.
وی افزود: بزرگ نمایی در هیچ جا و هیچ موردی پسندیده نیست و من به عنوان تنها مدیر بومی شهر کرمانشاه بهتر می‌دانم که مردم توقعات و مطالباتی دارند که البته بسیاری از آن به حق می‌باشد ولی خودشان نیز نباید نسبت به این مطالبات بی‌تفاوت باشند و برای تأثیرگذاری در جهت حل مشکلات و آبادانی کشور تلاش کنند. 
مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: ما مدیران باید به دنبال رسیدگی به خواسته‌های مردم باشیم و در این راستا نگاه‌مان به انسان‌های بزرگ و مرشد دینی همچون حضرت امام (ره) باشد و افرادی از این دست را الگو رفتاری و عملکردی خود قرار دهیم و با آگاهی از موقعیت خود در هر جایگاهی که هستیم نقش خود را به خوبی و به درستی ایفا کنیم.
در پایان ارسلان حسینی ضمن تشکر از حضور و قلم اعضای اعضای انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی کرمانشاه برای انعکاس اخبار مرتبط با ورزش استان، برای اعضای این انجمن سلامتی و توفیق خدمت به مردم و ورزش استان را آرزو کرد.
 ابوالحسن باقری‌نسب عضو انجمن نویسندگان و خبرنگاران  و عکاسان ورزشی کرمانشاه با انتقاد از برخی مدیران در باره مشعشع نمایی در عملکردشان و کارها و وعده‌های صورت نپذیرفته از سوی آنان در بحث مدیریت، اظهار داشت: این موارد باعث ایجاد واکنش در سیستم رسانه‌ای می‌شود و ما را به حوزه انفعالی وارد می‌کند.
وی افزود: بی‌کفایتی برخی مدیران استان کرمانشاه از یک سو و ارائه آمارهای غیر واقعی مدیران در مسائلی همچون؛ آمار پایین بیکاری، آمار کاذب اشتغال و دیگر مواردی این چنین از سوی دیگر، سبب گردیده اعتبارات بسیاری از استان کرمانشاه گرفته شود و مردم استان لطمه های بسیاری را متحمل شوند. 
وی افزود: متأسفانه همه این مسایل سبب گردیده تا روحیه امید و نشاط در بسیاری از مردم پایین آید و بسیاری از آن‌ها در سطحی از ناامیدی به سر ببرند و احساس کنند که اتفاق و تحولی در این زمینه ها به‌طور جدی صورت نخواهد پذیرفت.
محسن عباسی‌فرد عضو هیأت مدیره انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی کرمانشاه و عضو فدراسیون جهانی روزنامه‌نگاران نیز گفت: انجمن ورزشی‌نویسان به عنوان یک بازوی توانمند می‌تواند در کنار اداره ورزش و جوانان استان کرمانشاه در راستای اعتلای ورزش فعالیت کند.
وی افزود: اعضای این انجمن با انتشار اخبار درست در قالب خبرگزاری، برای پیشرفت و ترقی ورزش استان کرمانشاه مؤثراند.
عباسی‌فرد عضو فدراسیون بین‌المللی(IFJ) در مورد نقد منصفانه گفت: نقد اصول خاص خودش را دارد و باید روزنامه‌نگاران این اصول را فرا گیرند و بعد نقد کنند و تفاوت نقد این نیست هر شخصی بدون دلیل و مدرک با بغض و کینه‌ورزی در راستای باج‌خواهی نهاد یا اداره و سازمانی را نقد غیر منصفانه نماید و کارهای خوب و عملکرد مثبت آن اداره را نادیده گیرد، بلکه آموزش علمی و به روز و کاربردی عکاسی، خبرنویسی، مصاحبه، گزارش و یادداشتی‌نویسی و تربیت خبرنگاران متخصص در بخش‌های مختلف از دغدغه‌های این انجمن بوده و هست و حتی انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی کرمانشاه بیشترین عضو علمی و تحصیل کرده را در کشور دارد و از بعد تأسیس نیز عضو‌گیری خود را از قشر تحصیلکرده با سابقه فعالیت خبری در بخش‌های مختلف انجام داده است تا هریک از خبرنگاران متناسب با گرایشات تخصصی خود قلم بزنند و خبرها را به گونه‌ای هر چه واقعی‌تر در بین مردم انتشار دهند.
وی افزود: ادراه ورزش و جوانان نیز بایستی اتاق فکر رسانه تشکیل دهد تا در پیشبرد اهداف و تبلیغات پیش‌گام شود. انجمن ورزشی‌نویسان کرمانشاه این توانایی را دارد در همه ضمینه‌ها یار و یاور اداره ورش باشد و در راستای جذب اسپانسر نیز به یاری ورزش بشتابد.
در پایان این نشست نیز مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان کرمانشاه از اعضای هیأت مدیره انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی استان کرمانشاه  تجلیل به عمل آورد.
۲۳ خرداد ۱۳۹۷
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

عکس بالای فوتر

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران‌ (که‌ در این‌ اساسنامه‌ به‌ اختصار “انجمن‌” نامیده‌ می‌شود) تشکیلاتی است‌ فرهنگی‌، علمی‌، تخصصی‌، غیرسیاسی‌، غیرانتفاعی‌، که‌ با هماهنگی کمیته‌ ملی المپیک‌ جمهوری اسلامی ایران‌ تأسیس‌ شده‌ است‌.

تماس با ما

  • تلفن :۰۲۱ ۲۶۲۱۶۳۶۷
  • آدرس ایمیل انجمن : Isjaahmadi@gmail.com
  • آدرس ایمیل انجمن :تهران- بزرگراه نیایش- مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب- کوچه هفتم- سالن شماره 9 (کمیته تدارکاتی بازی های آسیایی)- طبقه همکف- انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی
نقشه

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید