آغاز ثبت نام بیمه تکمیلی صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان از روز شنبه

آغاز ثبت نام بیمه تکمیلی صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان از روز شنبه
اعضای صندوق اعتباری حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان و اعضای محترم انجمن ورزشی نویسان ایران می توانند از روز شنیه نهم تا 31 تیر 1397 جهت ثبت نام تکمیلی درمان اقدام کنند.

به گزارش ایسجا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی صندوق اعتباری حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور؛ اعضای محترم انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی ایران می‌توانند از روز شنبه نهم تا 31 تیر ماه 1397 با در دست داشتن معرفی نامه از انجمن و اصل کارت معتبر این دوره با مراجعه به واحد حمایتی صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان نسبت به ثبت‌نام بیمه تکمیلی درمان اقدام کنند.


اعضای استان تهران و البرز می‌توانند از روز شنبه ساعت 9:00 لغایت 15:30 با در دست داشتن مدارک لازم به آدرس: بلوار نلسون ماندلا (جردن)، کوچه شهید انصاری، پلاک 6، واحد حمایتی مراجعه و نسبت به ثبت نام بیمه تکمیلی درمان اقدام کنند.


لازم به ذکر است پرداخت هرگونه وجه در این خصوص صرفا از طریق شماره حساب 1-5294790-818-181 بانک اقتصاد نوین به نام شرکت لیزینگ قهرمانان ورزشی متعلق به صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور و یا از طریق دستگاه
pos مستقر در محل صندوق امکان پذیر است. همچنین از اعضای محترم درخواست می‌شود که مبلغ حق عضویت (500.000 ریال) و مبلغ ثبت نام بیمه تکمیلی را بصورت جداگانه به حساب صندوق واریز کنند.

مدارک لازم جهت عضویت به این شرح است:
1 - اصل شناسنامه سرپرست و افراد تحت تکفل
2 - اصل کارت ملی سرپرست و افراد تحت تکفل
3- دفترچه بیمه سرپرست و افراد تحت تکفل
4- دریافت پرینت بانکی شماره 24 رقمی شبا
 

جدول طرح عادی و ویژه بیمه تکمیلی درمان (بیمه رازی) 1397 به شرح ذیل می باشد:


 


۹ تیر ۱۳۹۷
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

عکس بالای فوتر

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران‌ (که‌ در این‌ اساسنامه‌ به‌ اختصار “انجمن‌” نامیده‌ می‌شود) تشکیلاتی است‌ فرهنگی‌، علمی‌، تخصصی‌، غیرسیاسی‌، غیرانتفاعی‌، که‌ با هماهنگی کمیته‌ ملی المپیک‌ جمهوری اسلامی ایران‌ تأسیس‌ شده‌ است‌.

تماس با ما

  • تلفن :۰۲۱ ۲۶۲۱۶۳۶۷
  • آدرس ایمیل انجمن : Isjaahmadi@gmail.com
  • آدرس ایمیل انجمن :تهران- بزرگراه نیایش- مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب- کوچه هفتم- سالن شماره 9 (کمیته تدارکاتی بازی های آسیایی)- طبقه همکف- انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی
نقشه

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید