دکتر صالحی امیری روز جهانی ورزشی نویسان را تبریک گفت

دکتر صالحی امیری روز جهانی ورزشی نویسان را تبریک گفت
به گزارش ایسجا؛ دکتر سید رضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک روز جهانی ورزشی نویسان را به خانواده رسانه ورزش کشور تبریک گفت.
در متن پیام تبریک فوق آمده است:
امروزه هیچ عاملی نمی تواند توجه میلیاردها نفر از سراسر جهان را در یک لحظه به تلویزیون جلب نماید، مگر ورزش، "رسانه" یکی از ارکان چهارگانه ورزش ایران وزارت ورزش، کمیته ملی المپیک و پارالمپیک، فدراسیونها و قهرمانان است و ورزشی نویسان به عنوان حلقه ارتباطی ملت بزرگ با جامعه فرهیخته ورزش کشور نقش مهمی بر عهده دارند.
ضمن تبریک روز جهانی ورزشی نویسان به تمامی فعالان ورزشی در رسانه کشور، انتظار می رود با ظرفیت بالایی که درعرصه ورزش و توانمندی که در بین شما عزیزان دیده می شود در راستای هر چه بهتر و بیشتر شدن ایجاد فرصت، خلاقیت، شفافیت، جسارت، اخلاق محوری، اجتماعی کردن امر ورزش، تولید و بازتولید نشاط ملی گام برداشته و در این راه موفق و موید باشید.
۱۲ تیر ۱۳۹۷
ش.شریفی
۱۳۹۷/۰۴/۱۳
0
0
0

با سلام و عرض ادب .من نیز به نوبه خودم این روز را به همه این عزیزان ،به خصوص همکاران ورزشی نویس خود تبریک و خسته نباشید عرض می نماید.قلمتون روان...پایبنده باشید..ارادتمند : ش.شریفی


نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

عکس بالای فوتر

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران‌ (که‌ در این‌ اساسنامه‌ به‌ اختصار “انجمن‌” نامیده‌ می‌شود) تشکیلاتی است‌ فرهنگی‌، علمی‌، تخصصی‌، غیرسیاسی‌، غیرانتفاعی‌، که‌ با هماهنگی کمیته‌ ملی المپیک‌ جمهوری اسلامی ایران‌ تأسیس‌ شده‌ است‌.

تماس با ما

  • تلفن :۰۲۱ ۲۶۲۱۶۳۶۷
  • آدرس ایمیل انجمن : Isjaahmadi@gmail.com
  • آدرس ایمیل انجمن :تهران- بزرگراه نیایش- مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب- کوچه هفتم- سالن شماره 9 (کمیته تدارکاتی بازی های آسیایی)- طبقه همکف- انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی
نقشه

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید