با تشکیل کمیته بانوان انجمن ورزشی نویسان استان مرکزی اولین جلسه این کمیته برگزار شد

با تشکیل کمیته بانوان انجمن ورزشی نویسان استان مرکزی اولین جلسه این کمیته برگزار شد
پیشگامی زنان ورزشی نویس استان در تشکیل کمیته بانوان
به گزارش ایسجا؛ کمیته بانوان انجمن ورزشی نویسان استان مرکزی با هدف کمک به توسعه حضور بانوان در زمینه خبرنگاری ورزشی استان مرکزی تشکیل شد.
نرگس وروانی دبیر کمیته بانوان این انجمن در استان مرکزی با بیان این خبر گفت: با تشکیل کمیته بانوان انجمن مقدمات عضوگیری از بانوان خبرنگاری که در حوزه ورزش استان فعالیت دارند آغاز ‌و پیگیری برای تامین رفاهیات آنها انجام می‌شود.
وروانی از برگزاری کارگاه‌های تخصصی خبرنگاری و گزارش‌نویسی تخصصی برای اعضا از طریق تشکیل کمیته بانوان خبرداد و افزود: آشنایی با وظایف هیات‌ها و جلسه با مدیران ورزشی برای ایجاد فضای مناسب فعالیت بانوان علاقه‌مند به خبرنگاری ورزشی از دیگر وظایف این کمیته است که در نخستین جلسه کمیته مصوب شده است.
شایان ذکر است استان مرکزی در زمره معدود استان‌های کشور است که در خصوص تشکیل کمیته بانوان و توانمندسازی زنان خبرنگار ورزشی پیش‌قدم شده است.
۱۳ تیر ۱۳۹۷
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

عکس بالای فوتر

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران‌ (که‌ در این‌ اساسنامه‌ به‌ اختصار “انجمن‌” نامیده‌ می‌شود) تشکیلاتی است‌ فرهنگی‌، علمی‌، تخصصی‌، غیرسیاسی‌، غیرانتفاعی‌، که‌ با هماهنگی کمیته‌ ملی المپیک‌ جمهوری اسلامی ایران‌ تأسیس‌ شده‌ است‌.

تماس با ما

  • تلفن :۰۲۱ ۲۶۲۱۶۳۶۷
  • آدرس ایمیل انجمن : Isjaahmadi@gmail.com
  • آدرس ایمیل انجمن :تهران- بزرگراه نیایش- مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب- کوچه هفتم- سالن شماره 9 (کمیته تدارکاتی بازی های آسیایی)- طبقه همکف- انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی
نقشه

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید