چهارمین نشست فصلی انجمن ورزشی نویسان برگزار شد

چهارمین نشست فصلی انجمن ورزشی نویسان برگزار شد
نشست فصلی انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی ایران دیروز، شنبه 15 شهریورماه، با حضور بیش از 180 نفر از اعضای انجمن برگزار شد.
در این نشست که براساس روند تعریف شده در دوره جدید فعالیت هیات رئیسه شکل گرفته، دبیرکل انجمن ضمن تشکر از حضور اعضا و به ویژه پیشکسوتان رسانه های ورزشی، گزارش مفصلی را درباره فعالیت های فصل گذشته انجمن ارائه کرده و اعضا را به گفتگوی مستقیم با دبیران انجمن دعوت کردند.
در ادامه این جلسه  مرتضی طلایی نائب رئیس شورای اسلامی شهر تهران به تشریح برخی اقدامات در نظر گرفته شده جهت حمایت از اصحاب قلم و ورزش پرداخت.
دکتر احمدی، ریاست انجمن ورزشی نویسان و معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت ورزش نیز ضمن تشکر از شورای شهر تهران برای برگزاری این جلسه به لزوم برگزاری چنین نشست هایی برای ارتباط بهتر اعضا با مسئولین انجمن و کمیته ها تاکید کردو نقش پیشکسوتان را در تعیین مسیر انجمن پررنگ دانست.
در ادامه مراسم، از پرویز زاهدی به پاس یک عمر فعالیت حرفه ای در این عرصه و تعدادی از پیشکسوتان عضو انجمن تقدیر و تشکر به عمل آمد.
۱۶ شهریور ۱۳۹۳
مرتضی کریمان
۱۳۹۳/۰۸/۰۳
0
0
0

سلام وعرض خسته نباشید.اگرامکان اطلاع رسانی ازطریق msmباشد خیل خوب است .من ازنشست فصلی هیچ اطلاعی نداشتم . اگر اینطورشودخیلی خیلی متشکرم.


نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

عکس بالای فوتر

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران‌ (که‌ در این‌ اساسنامه‌ به‌ اختصار “انجمن‌” نامیده‌ می‌شود) تشکیلاتی است‌ فرهنگی‌، علمی‌، تخصصی‌، غیرسیاسی‌، غیرانتفاعی‌، که‌ با هماهنگی کمیته‌ ملی المپیک‌ جمهوری اسلامی ایران‌ تأسیس‌ شده‌ است‌.

تماس با ما

  • تلفن :۰۲۱ ۲۶۲۱۶۳۶۷
  • آدرس ایمیل انجمن : Isjaahmadi@gmail.com
  • آدرس ایمیل انجمن :تهران- بزرگراه نیایش- مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب- کوچه هفتم- سالن شماره 9 (کمیته تدارکاتی بازی های آسیایی)- طبقه همکف- انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی
نقشه

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید