فراخوان حضور در کارگاه آموزشی فیلمبرداری و عکاسی با موبایل ویژه خبرنگاران

فراخوان حضور در کارگاه آموزشی فیلمبرداری و عکاسی با موبایل ویژه خبرنگاران
به مناسبت روز خبرنگار انجمن ورزشی نویسان ایران برگزار می کند.
به گزارش ایسجا؛ انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی ایران روز پنجشنبه هفته جاری (18 مرداد ماه)، کارگاه آموزشی فیلمبرداری و عکاسی با موبایل ویژه خبرنگاران برگزار می کند. 
رامبد رستگاری کارشناس طراحی و مدرس عکاسی و جلوه های ویژه در عکاسی در دانشگاه خبر تدریس در این کارگاه را بر عهده گرفته است.
کارگاه آموزشی فیلمبرداری و عکاسی با موبایل از ساعت 9 صبح روز پنجشنبه تا 12 در سالن اجتماعات کمیته ملی المپیک برگزار می شود.
انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی از علاقمندان به حضور در این کارگاه می خواهد تا پایان وقت اداری روز سه شنبه (16 مرداد ماه)، آمادگی خود را جهت حضور در این کارگاه به دفتر انجمن اعلام کنند.
۱۴ اَمرداد ۱۳۹۷
معدندار
۱۳۹۷/۰۵/۱۴
5
0
1

دوره بسیار خوب و لازمی است، ممنون

ش.شریفی
۱۳۹۷/۰۵/۲۱
0
0
1

با سلام و خسته نباشید.دوره کاملاً مفیدی بود و از مسئولان نهایت سپاس فراوان می رود. ارادتمند: ش.شریفی


نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

عکس بالای فوتر

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران‌ (که‌ در این‌ اساسنامه‌ به‌ اختصار “انجمن‌” نامیده‌ می‌شود) تشکیلاتی است‌ فرهنگی‌، علمی‌، تخصصی‌، غیرسیاسی‌، غیرانتفاعی‌، که‌ با هماهنگی کمیته‌ ملی المپیک‌ جمهوری اسلامی ایران‌ تأسیس‌ شده‌ است‌.

تماس با ما

  • تلفن :۰۲۱ ۲۶۲۱۶۳۶۷
  • آدرس ایمیل انجمن : Isjaahmadi@gmail.com
  • آدرس ایمیل انجمن :تهران- بزرگراه نیایش- مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب- کوچه هفتم- سالن شماره 9 (کمیته تدارکاتی بازی های آسیایی)- طبقه همکف- انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی
نقشه

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید