ابراز تأسف رئیس انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی ایران از تعطیلی دنیای ورزش

ابراز تأسف رئیس انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی ایران از تعطیلی دنیای ورزش
عبدالحمید احمدی، معاون وزیر ورزش و جوانان و رئیس انجمن ورزشی نویسان ایران با ابراز تأسف از تعطیلی مجله دنیای ورزش ابراز امیدواری کرد شرایطی فراهم گردد که این نشریه با سابقه به عرصه اطلاع رسانی ورزش ایران باز گردد.

دکتر عبدالحمید احمدی رئیس انجمن ورزشی نویسان ایران که به مناسبت روز "خبرنگار" در تحریریه ایسنا حضور یافته بود، ضمن بازدید از بخش‌های مختلف خبری و دیدار و گفت‌وگو با ورزشی نویسان ایسنا، اظهار کرد: نشریه با سابقه و نامدار دنیای ورزش نشریه‌ای بود که هویت جامعه رسانه‌ای ورزشی ایران تلقی می‌شد و خیلی از بزرگان عرصه روزنامه‌ نگاری ورزشی فعالیت‌شان را در این نشریه آغاز کرده بودند. متأسفانه با خبر شدیم که قرار است این نشریه انتشار پیدا نکند، این موضوع باعث نگرانی شده و دغدغه‌هایی را برای جامعه رسانه‌ای ورزشی ایران ایجاد کرده است. شخصا به عنوان رئیس انجمن ورزشی نویسان ایران از این موضوع متاسف و نگران هستم.

وی ادامه‌ داد: باید زمینه ادامه‌ فعالیت نشریات نامدار ورزش ایران همچنان فراهم باشد. "دنیای ورزش" که زیر نظر موسسه اطلاعات عمل می‌کند از جمله نشریات با سابقه و شناخته شده دنیای روزنامه‌نگاری ورزشی ایران است. حیف است که این نشریه از میان مطبوعات ورزشی ایران حذف شود. تقاضای ما این است که شرایطی فراهم گردد که این نشریه همچنان به فعالیتش ادامه‌ دهد.

احمدی در ادامه‌ صحبت‌های خود، ‌اضافه کرد: باید دلایل و چرایی توقف انتشار نشریه "دنیای ورزش" را از مدیران موسسه اطلاعات جویا شد. به‌ هر حال نباید به این راحتی نشریات با سابقه و دارای هویت ورزشی ایران رو به افول بگذارند، چهل هفت الی چهل و هشت سال فعالیت مطبوعاتی سابقه درخشانی است که نباید به این راحتی نادیده گرفته شود.

رئیس انجمن ورزشی نویسان همچنین ضمن تبریک روز خبرنگار به همه ورزشی نویسان ایران و جامعه مطبوعاتی کشور، ابراز امیدواری کرد که رسانه‌های ورزشی بیش از پیش با تمرکز و توجه به مقوله‌های زیر ساختی و اساسی ورزش کشور رونق و رشد ورزش را موجب شوند.

 

۲۰ اَمرداد ۱۳۹۷
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

عکس بالای فوتر

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران‌ (که‌ در این‌ اساسنامه‌ به‌ اختصار “انجمن‌” نامیده‌ می‌شود) تشکیلاتی است‌ فرهنگی‌، علمی‌، تخصصی‌، غیرسیاسی‌، غیرانتفاعی‌، که‌ با هماهنگی کمیته‌ ملی المپیک‌ جمهوری اسلامی ایران‌ تأسیس‌ شده‌ است‌.

تماس با ما

  • تلفن :۰۲۱ ۲۶۲۱۶۳۶۷
  • آدرس ایمیل انجمن : Isjaahmadi@gmail.com
  • آدرس ایمیل انجمن :تهران- بزرگراه نیایش- مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب- کوچه هفتم- سالن شماره 9 (کمیته تدارکاتی بازی های آسیایی)- طبقه همکف- انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی
نقشه

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید