جلسه دوم کارگاه عکاسی و فیلمبرداری با موبایل ویژه خبرنگاران و عکاسان ورزشی برگزار می‌شود

جلسه دوم کارگاه عکاسی و فیلمبرداری با موبایل ویژه خبرنگاران و عکاسان ورزشی برگزار می‌شود
به گزارش ایسجا؛ کارگاه عکاسی و فیلمبرداری با موبایل ویژه خبرنگاران با حضور دکتر عبدالحمید احمدی رئیس انجمن، محمود عبدالهی دبیرکل انجمن و خانم آزاده پیراکوه عضو هیأت مدیره انجمن ورزشی نویسان ایران در حالی برگزار شد که با توجه به استقبال اعضای انجمن قرار است جلسه دوم این کارگاه نیز در برنامه انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی ایران قرار گیرد. 
در پی اطلاعیه قبلی، روز پنجشنبه هفته گذشته، کارگاه عکاسی و فیلمبرداری با موبایل ویژه خبرنگاران، با حضور تعدادی از اعضای انجمن در محل کمیته ملی المپیک زیر نظر رامبد رستگار استاد دانشکده خبر برگزار شد. با توجه به ضرورت ادامه مباحث در کارگاهی عملی و درخواست اعضا، انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان و عکاسان ورزشی، جلسه دوم کارگاه را در یکی از اماکن ورزشی برگزار می‌کند تا فرصت عکاسی و فیلمبرداری از سوژه‌های ورزشی برای خبرنگاران فراهم باشد. البته با توجه به نزدیکی بازی‌های آسیایی، جلسه دوم این کارگاه به بعد از بازی‌های آسیایی موکول می‌شود. 
در کارگاه روز پنجشنبه، 20 نفر از اعضای انجمن حضور داشتند و با توجه به زمان محدود کارگاه، با برخی از مقدمات کار آشنا شدند. 
با توجه به تغییر شکل فعالیت برخی رسانه‌ها از جمله روزنامه‌های ورزشی و گستردگی فعالیت شبکه‌های اجتماعی، انجمن ورزشی نویسان در نظر دارد دوره‌های کاربردی را برگزار کند تا فرصتی فراهم شود برای کسانیکه می‌خواهند در این راستا آموزش‌ ببینند.
۲۲ اَمرداد ۱۳۹۷
ش.شریفی
۱۳۹۷/۰۵/۲۳
0
0
3

ضمن عرض سلام و خسته نباشید و با سپاس از مسئولان محترم انجمن که در راستای اموزش اعضا گامهای مثبت بر می دارند.من نیز سعادت شرکت در کلاس فوق را داشتم،و بسیار مفید واقع قرار گرفت.امید که این فرصت طلایی باز دست دهد وبرای جلسه دوم نیز بتوانم حضور پیدا کنم .ارادتمند....ش.شریفی


نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

عکس بالای فوتر

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران‌ (که‌ در این‌ اساسنامه‌ به‌ اختصار “انجمن‌” نامیده‌ می‌شود) تشکیلاتی است‌ فرهنگی‌، علمی‌، تخصصی‌، غیرسیاسی‌، غیرانتفاعی‌، که‌ با هماهنگی کمیته‌ ملی المپیک‌ جمهوری اسلامی ایران‌ تأسیس‌ شده‌ است‌.

تماس با ما

  • تلفن :۰۲۱ ۲۶۲۱۶۳۶۷
  • آدرس ایمیل انجمن : Isjaahmadi@gmail.com
  • آدرس ایمیل انجمن :تهران- بزرگراه نیایش- مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب- کوچه هفتم- سالن شماره 9 (کمیته تدارکاتی بازی های آسیایی)- طبقه همکف- انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی
نقشه

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید