نمای نزدیک از رسانه و ورزش

نمای نزدیک از رسانه و ورزش
به گزارش ایسجا؛  استان مرکزی  معاونت هماهنگی امور بانوان ورزش و جوانان استان مرکزی میزبان نشست مشترک نایب روسای هیات ها با خبرنگاران ورزشی بود. این جلسه که با هماهنگی و پیگیری کمیته بانوان انجمن ورزشی نویسان استان مرکزی برگزار شد دو طرف برای ارتباط رسانه با هیات ها و نقش پررنگ رسانه ها در توسعه ورزش بانوان تاکید کردند. مهین علی بخشی، معاون هماهنگی امور  بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان با تشریح وضعیت ورزش بانوان در استان از مسئولین بانوان در هیات های ورزشی خواست برای توسعه ورزش قهرمانی و ایجاد انگیزه برای ورزشکاران استان ارتباط تنگاتنگی با خبرنگاران داشته باشند.
وی در ادامه افزود: انتظار ما از هیات ها حمایت از ورزش بانوان، تربیت مدرس، داور حرفه ای و پیگیری برای حضور در مسابقات مهم کشوری است. نرگس وروانی مسئول کمیته بانوان انجمن ورزشی نویسان استان مرکزی نیز ضمن برشمردن تاثیرات رسانه در توصیه ورزش از مسئولان ورزش بانوان استان خواست اخبار رخداد های ورزشی بانوان را در اختیار خبرنگاران بگذارند و در زمان برگزاری مسابقات از خبرنگاران برای پوشش خبری دعوت کنند.
وروانی در ادامه افزود: تلاش خبرنگاران برای ایفای نقش در توسعه ورزش استان قابل تحسین است و باید از این فرصت برای ارتقا ورزش قهرمانی و تیم‌داری حرفه ای در سطح کشوری و بین المللی استفاده کرد. وی ضمن دعوت مجدد از خبرنگاران حوزه ورزش برای انتقال دستاوردهای ورزشی، رویدادهای قهرمانی و بالا بردن روحیه ورزشکاران از طریق انتشار اخبار، مصاحبه و تهیه گزارش از آن ها در خواست کرد با مسئولین ورزش بانوان ارتباط بیشتری برقرار کنند. پس از بیان نقطه نظرات حاضرین در این نشست و طرح دغدغه ها و مشکلات ورزشی بانوان از سوی نایب روسای هیات ها، معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان با بیان لزوم توجه هر چه بیش‌تر به ورزش بانوان گفت: حضور بانوان در سطح ورزش های قهرمانی متناسب با توانمندی آنان نیست بنابراین برای رسیدن به نقطه مطلوب نیازمند همکاری همه دغدغمندان ورزش خصوصا خبرنگاران ورزشی هستیم.
زاهدی افزود: اثرگذاری رسانه ها در ورزش با نگاه تخصصی و وجود خبرنگاران آگاه به مسائل ورزشی ممکن است ،  باید از اظهار نظرهای غیرکارشناسی، غیرتخصصی و به دور از واقعیت اجتناب کرد.
شایان ذکر است در ابتدای نشست بسته فشرده آشنایی با خبر،نحوه ارتباط با خبرنگاران از سوی نایب روسای هیات ها و ورزشکاران توسط محرم براتی یکی از روزنامه نگار با سابقه استان ارائه شد.
محرم براتی ضمن برشمردن شاخصه های خبر در حوزه ورزش، ارزش های خبری و همچنین کارکرد رسانه در توسعه ورزش بانوان حاضرین را به تعامل هر چه بیش‌تر با یکدیگر فرا خواند و گفت: توسعه ورزش بانوان در گرو خواست و مطالبه حداکثری زنان و اتحاد آنها بایکدیگر است.
۲۷ اَمرداد ۱۳۹۷
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

عکس بالای فوتر

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران‌ (که‌ در این‌ اساسنامه‌ به‌ اختصار “انجمن‌” نامیده‌ می‌شود) تشکیلاتی است‌ فرهنگی‌، علمی‌، تخصصی‌، غیرسیاسی‌، غیرانتفاعی‌، که‌ با هماهنگی کمیته‌ ملی المپیک‌ جمهوری اسلامی ایران‌ تأسیس‌ شده‌ است‌.

تماس با ما

  • تلفن :۰۲۱ ۲۶۲۱۶۳۶۷
  • آدرس ایمیل انجمن : Isjaahmadi@gmail.com
  • آدرس ایمیل انجمن :تهران- بزرگراه نیایش- مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب- کوچه هفتم- سالن شماره 9 (کمیته تدارکاتی بازی های آسیایی)- طبقه همکف- انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی
نقشه

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید