روابط عمومی قلب تپنده هر سازمان ورزشی
کارگاه آموزشی یک روزه روابط عمومی و رسانه

روابط عمومی قلب تپنده هر سازمان ورزشی <br>کارگاه آموزشی یک روزه روابط عمومی و رسانه
بر اساس توافق انجمن ورزشی نویسان با روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان تهران، کارگاه آموزشی روابط عمومی و رسانه برگزار شد.
به گزارش ایسجا؛ در این کارگاه یک روزه که برای روابط عمومی هیئت های ورزشی استان تهران ترتیب داده شده بود، بیش از 30 نفر از  مسئولین روابط عمومی حضور پیدا کردند.
دکتر نژاد فلاح، مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران نیز با حضور در جلسه، ضمن عرض تشکر از انجمن ورزشی نویسان برای برگزاری این کارگاه، هدف روابط عمومی ها را حمایت از اهداف وزارت ورزش خواند و حضور افرادی از جنس ورزش را در راس ورزش کشور؛ برای گسترده شدن فعالیت روابط عمومی ها، امیدوار کننده دانست. 
در این کارگاه دکتر عبدالحمید احمدی، دکتر حمید قاسمی و میثم زمان آبادی به عنوان مدرس به ارائه مطالبی در مورد تعارضات بین روابط عمومی و رسانه ها، روابط عمومی و ارتباطات و رسانه های مدرن پرداختند.
۱۷ شهریور ۱۳۹۳
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

عکس بالای فوتر

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران‌ (که‌ در این‌ اساسنامه‌ به‌ اختصار “انجمن‌” نامیده‌ می‌شود) تشکیلاتی است‌ فرهنگی‌، علمی‌، تخصصی‌، غیرسیاسی‌، غیرانتفاعی‌، که‌ با هماهنگی کمیته‌ ملی المپیک‌ جمهوری اسلامی ایران‌ تأسیس‌ شده‌ است‌.

تماس با ما

  • تلفن :۰۲۱ ۲۶۲۱۶۳۶۷
  • آدرس ایمیل انجمن : Isjaahmadi@gmail.com
  • آدرس ایمیل انجمن :تهران- بزرگراه نیایش- مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب- کوچه هفتم- سالن شماره 9 (کمیته تدارکاتی بازی های آسیایی)- طبقه همکف- انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی
نقشه

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید