کارگاه آموزشی خبرنگاری ورزشی در اراک برگزار شد

کارگاه آموزشی خبرنگاری ورزشی در اراک برگزار شد
به گزارش ایسجا؛ کارگاه آموزش پیشرفته خبرنگاری ورزشی هفته گذشته با حضور استاد جهانگیر کوثری عضو هیات مدیره انجمن ورزشی نویسان ایران و پیشکسوت عرصه رسانه و ورزش در اراک برگزار شد.
در این دوره که با استقبال بسیار خوبی از سوی خبرنگاران ورزشی و فعالین حوزه رسانه همراه بود ابتدا مطالب کاربردی روزنامه نگاری توسط مدرس مطرح شد و  سپس جلسه به صورت پرسش و پاسخ ادامه یافت.
رامین فولادی دبیر انجمن ورزشی نویسان استان مرکزی در ابتدای دوره آموزشی اظهار داشت: یکی از مهم ترین دغدغه های اعضا هیات مدیره انجمن ورزشی نویسان استان مرکزی ارتقا کیفی و کمی خبرنگاران، روزنامه نگاران و عکاسان ورزشی به صورت تخصصی می باشد به همین منظور اجرای برنامه های آموزشی همواره در دستور کار این انجمن قرار دارد.
وی ادامه داد: با برنامه ریزی های صورت گرفته تا پایان سال جاری حداقل سه برنامه آموزشی دیگر در حوزه عکاسی و خبرنگاری ورزشی در استان مرکزی برگزار خواهد شد.
جهانگیر کوثری گفت: انجمن ورزشی نویسان استان مرکزی با وجود زمان اندک تشکیل، پیشرفت چشمگیری داشته است، وی اظهار داشت: خیلی خوشحال و خرسندم که در استان مرکزی چنین انجمن و جمعی از ورزش نویسان حضور دارند و با پیگیری و تحقیقاتی که از انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی استان مرکزی داشتم متوجه شدم با وجود زمان اندکی که از تشکیل این انجمن می گذرد پیشرفت خوب و چشمگیری در عرصه ورزش نویسی در استان  ایجاد شده است و کلاس های خوبی نسبت به استان های دیگر برگزار شده و کمتر دچار تنش های فکری رایجی که در سطح کشور وجود دارد شده است‌.
کوثری تصریح کرد: در استان مرکزی خط محوریت ورزش قوی تر از بقیه خطوط خبری بوده و کمتر به مباحث سیاسی پرداخته اند و این امر نوید روز های خوبی را عرصه رسانه های ورزشی استان مرکزی را می دهد.
۳ شهریور ۱۳۹۷
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

عکس بالای فوتر

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران‌ (که‌ در این‌ اساسنامه‌ به‌ اختصار “انجمن‌” نامیده‌ می‌شود) تشکیلاتی است‌ فرهنگی‌، علمی‌، تخصصی‌، غیرسیاسی‌، غیرانتفاعی‌، که‌ با هماهنگی کمیته‌ ملی المپیک‌ جمهوری اسلامی ایران‌ تأسیس‌ شده‌ است‌.

تماس با ما

  • تلفن :۰۲۱ ۲۶۲۱۶۳۶۷
  • آدرس ایمیل انجمن : Isjaahmadi@gmail.com
  • آدرس ایمیل انجمن :تهران- بزرگراه نیایش- مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب- کوچه هفتم- سالن شماره 9 (کمیته تدارکاتی بازی های آسیایی)- طبقه همکف- انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی
نقشه

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید