در سوگ بهرام شفیع

در سوگ بهرام شفیع
دل نوشته ای برای "بهرام" که "شفیع" ورزشی ها بود
دریافت خبری تلخ و ناگوار در شامگاه سه شنبه هفدهم مهرماه و در انتهای یک روز کاری پرمشغله بسیار تاسف برانگیز و جانسوز بود.
"بهرام شفیع" دوست و همکار صمیمی و قدیمی که بیش از سی سال با نگاه پر از لطف و کلام محبت آمیز و اخلاق و منش انسانی و برادرانه اش مأنوس بودیم یکباره و ناگهانی از دیار فانی رخت برکشید و به دیدار معبود شتافت تا دوستان و دوستدارانش در حسرت یک نگاه و دیداری دیگر باقی بمانند.
او که نامش با رسانه و ورزش و مردم پیوندی عمیق داشت و فراتر از سه دهه از قاب تلویزیون با مردم از ورزش سخن گفت توانست در جایگاه یک شخصیت ارشد رسانه ای گام های مؤثر و ارزشمندی برای اعتلای ورزش ایران برداشته و نام نیکی برای خود در نزد اهالی ورزش به یادگار بگذارد.
بهرام شفیع علاوه بر مسئولیت رسانه ای در عرصه مدیریت ورزشی نیز سال ها برای اعتلای ورزش هاکی کشور تلاشی خستگی ناپذیر داشت و در این منصب نیز توفیقات قابل توجهی را نصیب ورزش کشور نمود که این افتخارات نیز در تاریخ این رشته ورزشی همواره ثبت و ضبط خواهد بود.
به یقین تحمل این ضایعه و وداع با یکی از چهره های مؤثر و موفق رسانه ای کشور در سه دهه اخیر برای جامعه بزرگ ورزش و به ویژه اهالی رسانه و تلویزیون بسیار سخت و سنگین خواهد بود و مطمئنا" مردم دوستدار ورزش و همکاران استاد بهرام شفیع برای پاسداشت خدمتگزاری صادقانه اش حق مطلب را ادا خواهند کرد و با حضور پرشور و گسترده در مراسم تشییع و یادبود آن فقید سعید تسلی بخش خانواده محترم و بازماندگان عزیزش خواهند بود.
سعدیا مرد نکونام نمیرد هرگز
مرده آنست که نامش به نکویی نبرند
انشالله روحش هماره در جوار رحمت الهی شاد باد.
سیدعبدالحمید احمدی
١٧ مهر ١٣٩٧
۱۷ مهر ۱۳۹۷
ش.شریفی
۱۳۹۷/۰۷/۲۱
0
0
1

بزرگترین راز، زندگی است. عمیق ترین راز ، ابدیت است. قشنگ ترین راز ،عشق است. و مرموزترین راز، مرگ است که حتی مرگ مرموز نیز در برابر آن ناتوان است...

میرزایی علویجه
۱۳۹۷/۰۷/۲۳
0
0
1

روحش شاد و یادش گرامی باد .....


نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

عکس بالای فوتر

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران‌ (که‌ در این‌ اساسنامه‌ به‌ اختصار “انجمن‌” نامیده‌ می‌شود) تشکیلاتی است‌ فرهنگی‌، علمی‌، تخصصی‌، غیرسیاسی‌، غیرانتفاعی‌، که‌ با هماهنگی کمیته‌ ملی المپیک‌ جمهوری اسلامی ایران‌ تأسیس‌ شده‌ است‌.

تماس با ما

  • تلفن :۰۲۱ ۲۶۲۱۶۳۶۷
  • آدرس ایمیل انجمن : Isjaahmadi@gmail.com
  • آدرس ایمیل انجمن :تهران- بزرگراه نیایش- مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب- کوچه هفتم- سالن شماره 9 (کمیته تدارکاتی بازی های آسیایی)- طبقه همکف- انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی
نقشه

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید