عبور هشت اثر ایرانی از مرحله اول داوری

عبور هشت اثر ایرانی از مرحله اول داوری
به گزارش ایسجا؛ مرحله نخست داوری جشنواره ایپس به اتمام رسید و این روزها اعضای هیات رییسه انجمن جهانی ورزشی نویسان و عکاسان ورزشی، در حال بررسی آثار در مرحله دوم داوری هستند. بر اساس گفته جانی مرلو، رییس ایپس، در این جشنواره 1276 اثر از 119 کشور شرکت کرده‌اند که از این بین 280 اثر به دور دوم راه یافتند. نکته قابل توجه اینست که هشت اثر نیز از ایران از مرحله نخست داوری عبور کردند. 
در مرحله نخست آثار مختلف از لحاظ محتوا مورد بررسی قرار گرفته‌اند که در نتیجه این بررسی، هشت اثر خبرنگاران و عکاسان ورزشی ایران، واجد راهیابی به مرحله بعد شناخته شدند. 
امین محمد جمالی ( ورزش، عشق و اعتماد)، جاوید نیکپور( بازی‌های آسیایی)، مریم مجد (خواهران منصوریان) و نعیم احمدی (ورزش زنان)  در بخش عکس به مرحله دوم رسیده‌اند. شکوفه موسوی ( از پا نیفتاده) و موحد تاری مرادی مطلق ( هوادار نابینای نساجی) در بخش ویدئو به مرحله بالاتر رفته‌اند و در بخش مکتوب نیز بهناز میرمطهریان ( زنان در آزادی) و آزاده پیراکوه ( تب فوتبال در کوره‌های آجرپزی)، به مرحله بعد رسیده‌اند. 
طی امروز و فردا مرحله دوم داوری در دوحه قطر و در حاشیه نشست هیات رییسه انجمن جهانی در حال برگزاری است که بعد از بررسی کلیه آثار راه یافته به این مرحله، در هر بخش ١٠ اثر انتخاب می‌شوند و به مرحله سوم راه پیدا می کنند. 
در مرحله سوم، هیات ژوری 12 نفره تصمیم نهایی را درباره 3 اثر برتر می‌گیرد. سپس همزمان با کنگره ایپس ٢٠١٩ که ژانویه در لوزان سوییس برگزار می‌شود، سه اثر برتر، در حضور برگزیدگان معرفی می‌شوند.
۸ آبان ۱۳۹۷
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

عکس بالای فوتر

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران‌ (که‌ در این‌ اساسنامه‌ به‌ اختصار “انجمن‌” نامیده‌ می‌شود) تشکیلاتی است‌ فرهنگی‌، علمی‌، تخصصی‌، غیرسیاسی‌، غیرانتفاعی‌، که‌ با هماهنگی کمیته‌ ملی المپیک‌ جمهوری اسلامی ایران‌ تأسیس‌ شده‌ است‌.

تماس با ما

  • تلفن :۰۲۱ ۲۶۲۱۶۳۶۷
  • آدرس ایمیل انجمن : Isjaahmadi@gmail.com
  • آدرس ایمیل انجمن :تهران- بزرگراه نیایش- مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب- کوچه هفتم- سالن شماره 9 (کمیته تدارکاتی بازی های آسیایی)- طبقه همکف- انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی
نقشه

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید