تذکر به کادر محترم مربیان تیم ملی فوتبال ایران

تذکر به کادر محترم مربیان تیم ملی فوتبال ایران
مراقب رفتارها و حرکات غیر مدبرانه باشید.
به گزارش ایسجا؛ خبرنگار زبان مردم و پل ارتباطی بین تمام نهادهای جامعه است و برای رسیدن به این مهم ناچار است خطر کند و دانایی خود را واسطه ای قرار دهد بین حقیقت و باور نهفته جامعه.
در ورزش و به ویژه در فوتبال این خطر کردنها برای تجسم امانتداری و دلسوزی به حوادثی منجر می شود که اساس این حرفه را تحت تأثیر قرار می دهد.
اتفاقی که در پایان بازی دوستانه و تدارکاتی تیم ملی فوتبال با ترینیدادوتوباگو افتاد، جدا از موضع و علاقه خبرنگار سایت خبری "ورزش سه" به یک باشگاه و عدم رعایت مقررات و طرح سوال در منطقه ای غیر از میکسد زون، نشان از یک برخورد ناخوشایند و غیر حرفه ای از جانب دستیار سرمربی تیم ملی نسبت به حرمت یک حرفه شریف بود. برخورد یک مربی درجه دو خارجی با یک خبرنگار رسانه ای ایران به نوعی اهانت به یک باور و توهین به قلم و نویسندگان ورزشی است.
اگرچه انجمن نویسندگان و عکاسان ورزشی بر این باور است که در این شرایط حساس باید تیم ملی فوتبال را حمایت کرد و تلاش نمود تا این تیم در آستانه جام ملت های آسیا از مسایل جانبی و رنگ بازی جریان یافته در جامعه دور نگه داشته شود، اما در جهت احترام به ارزش های حرفه ای، حرکت دور از شأن این دستیار ناآشنا به فرهنگ ورزش را تقبیح و آن را نکوهش نموده و امیدوار است شاهد تکرار چنین اقدام و حرکت غیر مدبرانه نسبت به اهالی قلم و رسانه از جانب کادرفنى تیم ملى فوتبال نباشیم.
انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشى ایران
۲۶ آبان ۱۳۹۷
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

عکس بالای فوتر

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران‌ (که‌ در این‌ اساسنامه‌ به‌ اختصار “انجمن‌” نامیده‌ می‌شود) تشکیلاتی است‌ فرهنگی‌، علمی‌، تخصصی‌، غیرسیاسی‌، غیرانتفاعی‌، که‌ با هماهنگی کمیته‌ ملی المپیک‌ جمهوری اسلامی ایران‌ تأسیس‌ شده‌ است‌.

تماس با ما

  • تلفن :۰۲۱ ۲۶۲۱۶۳۶۷
  • آدرس ایمیل انجمن : Isjaahmadi@gmail.com
  • آدرس ایمیل انجمن :تهران- بزرگراه نیایش- مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب- کوچه هفتم- سالن شماره 9 (کمیته تدارکاتی بازی های آسیایی)- طبقه همکف- انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی
نقشه

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید