نعیم احمدی، در جمع 20 عکاس برتر جشنواره ایپس

نعیم احمدی، در جمع 20 عکاس برتر جشنواره ایپس
جشنوراه ایپس در حالی به روزهای پایانی‌اش نزدیک می‌شود که در بخش عکس اتفاق خوبی برای عکاسی ورزشی ایران افتاده و آثار ارسال شده از سوی نعیم احمدی، در جمع 20 اثر برتر جشنواره ایپس قرار گرفته است.
به گزارش ایسجا؛ بررسی آثاری که به جشنواره ایپس ارائه شده، در هشت بخش ادامه دارد که در این راستا آثار برتری که در بخش عکس به مرحله نهایی رسیده‌اند، از سوی انجمن جهانی خبرنگاران و عکاسان ورزشی معرفی شد. نکته قابل توجه فهرستی که از سوی ایپس اعلام شده، این است که نعیم احمدی، یکی از عکاسان ورزشی ایران با گزارش تصویری که درباره ورزش بانوان ارسال کرده، به مرحله نهایی راه پیدا کرده و اثرش جزو 20 عکس برتر در بخش گزارش تصویری قرار گرفته است. 
عکس‌های ارسالی در دو بخش " تک عکس" و " گزارش تصویری" بررسی شده که در هر بخش 20 عکس به مرحله نهایی راه یافته است. 
موضوعی که نعیم احمدی به ان پرداخته، ورزش زنان است که در قالب چند عکس تلاش بانوان ورزشکار برای موفقیت را به تصویر کشیده است. 
آثار ارسال شده به جشنواره ایپس در سه مرحله داوری شده‌اند که نتیجه مرحله نهایی تا چند روز دیگر  و در آستانه اجلاس ایپس در لوزان اعلام می‌شود. سه نفر برتر هر بخش به لوزان دعوت می‌شوند و جوایز خود را دریافت می‌کنند. جایزه نفر اول، 8 هزار دلار، نفر دوم، 3 هزار دلار و نفر سوم، 2 هزار دلار است. 
مرحله نخست داوری جشنواره ایپس حدود یک ماه قبل به اتمام رسید و هشت اثر خبرنگاران و عکاسان ورزشی ایران، واجد راهیابی به مرحله بعد شناخته شدند که تا اینجای کار تکلیف بخش عکس مشخص شده و اثر نعیم احمدی به فینال رسیده است. ایپس هنوز در مورد فینالیست‌های بخش های دیگر اعلام نظر نکرده و مشخص نیست که آیا ایران در این بخش‌ها هم نماینده ای دارد یا خیر. 
در این جشنواره 1273 اثر از 119 کشور شرکت کرده‌اند که از این بین 280 اثر به دور دوم راه یافتند و ظرف همین چند روز، فینالیست‌ها از بین این 280 اثر، معرفی می شوند.
۱۴ آذر ۱۳۹۷
ش.شریفی
۱۳۹۷/۰۹/۱۷
0
0
1

با عرض سلام و خسته نباشید..منم به نوبه خودم به این بانوی هنرمند و خلاق تبریک عرض کرده و در آینده برایشان موفقیت روزافزون آرزومندم... ارادتمند...ش.شریفی


نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

عکس بالای فوتر

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران‌ (که‌ در این‌ اساسنامه‌ به‌ اختصار “انجمن‌” نامیده‌ می‌شود) تشکیلاتی است‌ فرهنگی‌، علمی‌، تخصصی‌، غیرسیاسی‌، غیرانتفاعی‌، که‌ با هماهنگی کمیته‌ ملی المپیک‌ جمهوری اسلامی ایران‌ تأسیس‌ شده‌ است‌.

تماس با ما

  • تلفن :۰۲۱ ۲۶۲۱۶۳۶۷
  • آدرس ایمیل انجمن : Isjaahmadi@gmail.com
  • آدرس ایمیل انجمن :تهران- بزرگراه نیایش- مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب- کوچه هفتم- سالن شماره 9 (کمیته تدارکاتی بازی های آسیایی)- طبقه همکف- انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی
نقشه

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید