تلاش شکوفه موسوی و موحد تاری مرادی به چشم آمد

تلاش شکوفه موسوی و موحد تاری مرادی به چشم آمد
دو ویدئوی ایران در جمع ٢٠ اثر برتر ایپس
به گزارش ایسجا؛ 20 آثار برتر بخش‌های مختلف جشنواره ایپس در شرایطی اعلام شده که در بخش ویدئو نیز خبرنگاران ایرانی فعالیت قابل توجهی داشتند. 
موحد تاری مرادی مطلق با اثر " هوادار نابینای فوتبال" و شکوفه موسوی با اثر " از پا نیفتاده" در جمع 20 اثر برتر قرار گرفته‌اند. البته ویدئوها در دو بخش بررسی شده که یکی بخش مربوط به مستند است و دیگری بخش مربوط به گزارش از شخص که ویدئو موحد تاری مرادی مطلق، در بخش مستند و ویدئو شکوفه موسوی که مربوط به یکی از ورزشکاران دارای معلولیت است، در بخش دوم مورد ارزیابی قرار گرفته است.
زمانیکه مرحله اول داوری انجام شد، هشت اثر از ایران به جمع 280 اثر برتر در هشت بخش راه یافتند که حالا از این تعداد، 4 اثر یک مرحله بالاتر رفته‌اند. 
20 اثر در هر هشت بخش اعلام شده که بر اساس آخرین اظهار نظر جانی مرلو، رییس ایپس قرار است چند روز آینده، تعدادی دیگر از آثار از رقابت کنار بروند و بقیه برای انتخاب سه اثر برتر مورد داوری قرار گیرند. 
پیش از این عنوان شده بود که سه مرحله داوری صورت می‌گیرد اما با توجه به تعداد آثار ارسالی به جشنواره و کیفیت کارهای ارائه شده، ایپس تصمیم گرفت که 20 اثر برتر هر بخش را هم اعلام کند.
۱۴ آذر ۱۳۹۷
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

عکس بالای فوتر

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران‌ (که‌ در این‌ اساسنامه‌ به‌ اختصار “انجمن‌” نامیده‌ می‌شود) تشکیلاتی است‌ فرهنگی‌، علمی‌، تخصصی‌، غیرسیاسی‌، غیرانتفاعی‌، که‌ با هماهنگی کمیته‌ ملی المپیک‌ جمهوری اسلامی ایران‌ تأسیس‌ شده‌ است‌.

تماس با ما

  • تلفن :۰۲۱ ۲۶۲۱۶۳۶۷
  • آدرس ایمیل انجمن : Isjaahmadi@gmail.com
  • آدرس ایمیل انجمن :تهران- بزرگراه نیایش- مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب- کوچه هفتم- سالن شماره 9 (کمیته تدارکاتی بازی های آسیایی)- طبقه همکف- انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی
نقشه

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید