انجمن پدل ایران؛ میزبان کارگاه عملی فیلمبرداری و عکاسی با موبایل

انجمن پدل ایران؛ میزبان کارگاه عملی فیلمبرداری و عکاسی با موبایل
به گزارش ایسجا؛ انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی ایران دومین کارگاه فیلمبرداری و عکاسی با موبایل ویژه خبرنگاران و اعضای علاقه مند به این موضوع را به میزبانی انجمن پدل ایران برگزار می کند. 
این کارگاه به صورت عملی برگزار می شود تا علاقه مندان و حاضران در کلاس، فرصت بیشتری برای مرور و تجربه آنچه در مرحله  اول این کارگاه آموخته اند، داشته باشند. اعضای انجمن که علاقه مند به حضور در کارگاه عملی هستند، می توانند در این کارگاه شرکت کنند. 
کارگاه فیلمبرداری و عکاسی با موبایل زیر نظر رامبد رستگار، مدرس عکاسی و جلوه های ویژه در عکاسی دانشکده خبر از ساعت 9:30 تا 12:30 روز پنجشنبه مورخ ٢٠ دی ماه در مجموعه پدل باشگاه انقلاب (جنب فدراسیون تنیس) برگزار می شود. از علاقه مندان دعوت می شود تا ساعت ١٢ روز چهارشنبه، آمادگی خود را جهت حضور در این کارگاه به دبیرخانه انجمن اعلام کنند.
 
راههای ارتباطی انجمن ورزشی نویسان به شرح زیر می باشد:

دفتر انجمن: 02126216367

09333784231

تلگرام: 09123784231
ایمیل: Isjaahmadi@gmail.com
۱۶ دی ۱۳۹۷
ش.شریفی
۱۳۹۷/۱۰/۱۹
0
0
0

با سلام و عرض ادب.علی الرغم اینکه تمایل به شرکت دارم،ولی متاسفانه نمی رسم که شرکت کنم. ارادتمند:ش.شریفی


نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

عکس بالای فوتر

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران‌ (که‌ در این‌ اساسنامه‌ به‌ اختصار “انجمن‌” نامیده‌ می‌شود) تشکیلاتی است‌ فرهنگی‌، علمی‌، تخصصی‌، غیرسیاسی‌، غیرانتفاعی‌، که‌ با هماهنگی کمیته‌ ملی المپیک‌ جمهوری اسلامی ایران‌ تأسیس‌ شده‌ است‌.

تماس با ما

  • تلفن :۰۲۱ ۲۶۲۱۶۳۶۷
  • آدرس ایمیل انجمن : Isjaahmadi@gmail.com
  • آدرس ایمیل انجمن :تهران- بزرگراه نیایش- مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب- کوچه هفتم- سالن شماره 9 (کمیته تدارکاتی بازی های آسیایی)- طبقه همکف- انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی
نقشه

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید