کارگاه عملی فیلمبرداری و عکاسی با موبایل برگزار شد

کارگاه عملی فیلمبرداری و عکاسی با موبایل برگزار شد
دومین کارگاه آموزشی فیلمبرداری و عکاسی با موبایل با همکاری فدراسیون اسکواش و مجموعه پدل مجموعه ورزشی انقلاب برگزار شد.
به گزارش ایسجا؛ در این کارگاه که زیر نظر رامبد رستگار، استاد دانشکده خبر و با حضور دکتر احمدی، رییس انجمن ورزشی نویسان برگزار شد، تعدادی از اعضای انجمن حضور داشتند و بعد از مرور برخی از موارد به صورت تئوری، عکاسی با موبایل را در مجموعه پدل تجربه کردند. 
در این کارگاه رضا خسروی و آزاده پیراکوه، دو عضو هیأت مدیره و علی رئیسی، بازرس انجمن نیز حضور داشتند. فعالیت های آموزشی از جمله محورهای اصلی انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی است که  برنامه ریزی مدونی برای آن انجام شده و به زودی دوره های بیشتری برگزار می شود. به امید اینکه در مسیر انجام این برنامه ها، حضور پر رنگ اعضای انجمن را شاهد باشیم.
۲۰ دی ۱۳۹۷
ش.شریفی
۱۳۹۷/۱۰/۲۲
0
0
1

ضمن عرض سلام و خسته نباشید،واقعاً افسوس خوردم که چرا نشد شرکت کنم.امیدوارم برای کارگاه های بعدی بتونم بهتر هماهنگی ایجار کنم و بهره مند شوم....ارادتمند:ش.شریفی


نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

عکس بالای فوتر

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران‌ (که‌ در این‌ اساسنامه‌ به‌ اختصار “انجمن‌” نامیده‌ می‌شود) تشکیلاتی است‌ فرهنگی‌، علمی‌، تخصصی‌، غیرسیاسی‌، غیرانتفاعی‌، که‌ با هماهنگی کمیته‌ ملی المپیک‌ جمهوری اسلامی ایران‌ تأسیس‌ شده‌ است‌.

تماس با ما

  • تلفن :۰۲۱ ۲۶۲۱۶۳۶۷
  • آدرس ایمیل انجمن : Isjaahmadi@gmail.com
  • آدرس ایمیل انجمن :تهران- بزرگراه نیایش- مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب- کوچه هفتم- سالن شماره 9 (کمیته تدارکاتی بازی های آسیایی)- طبقه همکف- انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی
نقشه

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید