اطلاعیه شماره یک انجمن در مورد نحوه دریافت سهمیه طرح ترافیک خبرنگاران

اطلاعیه شماره یک انجمن در مورد نحوه دریافت سهمیه طرح ترافیک خبرنگاران
به گزارش ایسجا؛ پیرو اعلام آغاز ثبت نام برای دریافت طرح ترافیک سال 98 سهمیه خبرنگاران، به اطلاع اعضای محترم انجمن می رساند که طبق روال سال گذشته درخواست کنندگان طرح باید ابتدا در سایت اعلام شده از سوی شهرداری(tehran.ir) ثبت نام نموده و مدارک لازم را بارگذاری کنند.
از آنجایی که تایید مدارک متقاضیان با شهرداری است، لذا از اعضای محترم درخواست می شود مدارک و مستندات خواسته شده را به طور کامل و دقیق بارگذاری کنند تا برای دریافت سهمیه با مشکل مواجه نشوند. 
در این راستا انجمن به کلیه اعضای مورد تایید خود معرفی نامه جهت تکمیل مدارک را خواهد داد و در جهت سهولت انجام کار، اعضا را به واحد صدور طرح ترافیک شهرداری معرفی خواهد کرد. 
نحوه دریافت معرفی نامه به این صورت خواهد بود که اعضا درخواست شان را به همراه تصویر آخرین کارت عضویت از طریق تلگرام به شماره ٠٩٣٣٣٧٨٤٢٣١انجمن ارسال خواهند کرد.
تاکید می شود از آنجایی که کمیته بررسی و تایید مدارک از سوی شهرداری تعیین می شود، لازم است همکاران مدارک کامل خود - به ویژه 10 اثر منتشر شده - را به درستی ارائه کنند تا مشکلی برای ثبت نام نداشته باشند.
انجمن نیز پیگیری و هماهنگی لازم را با مدیریت واحد صدور طرح ترافیک شهرداری جهت تسهیل و تسریع انجام امور خواهد داشت.

اعضای محترم انجمن ورزشی نویسان ایران می توانند برای دریافت معرفی نامه هر روز به غیر از روزهای تعطیل رسمی و پنجشنبه ها از سلعت ١٤:٣٠ الی ١٧ به دفتر انجمن مراجعه نماییند.

۲۸ فروردین ۱۳۹۸
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

عکس بالای فوتر

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران‌ (که‌ در این‌ اساسنامه‌ به‌ اختصار “انجمن‌” نامیده‌ می‌شود) تشکیلاتی است‌ فرهنگی‌، علمی‌، تخصصی‌، غیرسیاسی‌، غیرانتفاعی‌، که‌ با هماهنگی کمیته‌ ملی المپیک‌ جمهوری اسلامی ایران‌ تأسیس‌ شده‌ است‌.

تماس با ما

  • تلفن :۰۲۱ ۲۶۲۱۶۳۶۷
  • آدرس ایمیل انجمن : Isjaahmadi@gmail.com
  • آدرس ایمیل انجمن :تهران- بزرگراه نیایش- مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب- کوچه هفتم- سالن شماره 9 (کمیته تدارکاتی بازی های آسیایی)- طبقه همکف- انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی
نقشه

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید