با حضور آقایان کوثری، رئیسی و میرزاییان اعضای هیأت مدیره انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی اصفهان انتخاب شدند

با حضور آقایان کوثری، رئیسی و میرزاییان<b> اعضای هیأت مدیره انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی اصفهان انتخاب شدند
مجمع انتخاباتی هیأت مدیره جدید انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی ایران_اصفهان با حضور آقایان جهانگیر کوثری دبیرکل، علی رئیسی بازرس انجمن ورزشی نویسان ایران و رضا میرزاییان عضو کمیته پیشکسوتان این انجمن برگزار شد که طی آن اعضای هیأت مدیره این انجمن انتخاب شدند
به گزارش ایسجا؛ پس از سخنرانی آقایان کوثری، عزیز الله مشفقی دبیر هیأت مدیره ورزشی نویسان استان اصفهان، عباس بهروان مجری و گزارشگر پرسابقه اصفهان، رای گیری به عمل آمد. 
"جهانگیر کوثری" دبیر کل انجمن ورزشی نویسان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی ایران در این مجمع ضمن ابراز خشنودی از استقبال خوب از این انتخابات  گفت: اصفهان از ظرفیت بالایی در ورزش و بویژه در حوزه رسانه های ورزشی برخوردار است و همیشه خبرنگاران و عکاسان ورزشی این خطه مستعد بسیار فعال و خوشنام بوده اند. 
وی به تلاش های خوب هیات مدیره قبلی انجمن ورزشی نویسان اصفهان اشاره کرد و تصریح کرد : اتفاقات خوبی در انجمن اصفهان رقم خورده و امیدوارم با همدلی و همراهی همه همکاران ، اعضای جدید هیأت مدیره بتوانند در مسیر اعتلاء بیشتر این انجمن گام بردارند. 
دبیرکل انجمن ورزشی نویسان ایران در پایان ضمن آرزوی توفیق روز افزون برای همکاران و موسپیدان عرصه رسانه های ورزشی این استان  گفت: امید است در پرتو همدلی بیشتر هیأت مدیره انجمن بتواند از ظرفیت های موجود بسترهای خوبی را برای اعضاء فراهم آورد. 
همچنین در ابتدای مجمع "عزیزاله مشفقی"  انجمن ورزشی نویسان اصفهان گزارشی از عملکرد هیأت مدیره قبلی ارائه کرد. 
براساس این گزارش، عباس بهروان مجری و گزارشگر نام آشنا و پرسابقه اصفهانی نیز در این مراسم سخنرانی کرد و ابراز امیدواری نمود این تشکل بتواند با جدیت در راستای رفع مسائل و مشکلات پیش روی خبرنگاران اهتمام کند و مسوولان ذیربط نیز حمایت های لازم را به عمل آورند. 
این پیشکسوت فاخر در پایان از حضور آقایان کوثری، رئیسی و میرزاییان تشکر کرد و اظهار امیدواری نمود که جامعه رسانه های ورزشی کشور بیش از پیش مورد حمایت قرار گیرد. 
شایان ذکر است؛ با رأی اعضای مجمع، آقایان محمد کیهانی، حسن سلیمانی، امین کریمیان، حمید وزیرزاده، مهدی قانونی، عزیزاله مشفقی و مسعود افشاری به عنوان اعضاء اصلی و امیر عطابخش وخانم الهه مولادوست به عنوان اعضاء علی البدل انجمن ورزشی نویسان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی استان اصفهان و حسن علیخانی به عنوان بازرس و مهدی کریمی به عنوان بازرس علی البدل این انجمن انتخاب شدند.
🔰نتایج از آرا به این شرح است.. 
1.محمد کیهانی      33 رای
2.حسن سلیمانی     26 رای
3.امین کریمیان       24 رای
4.حمید وزیر زاده    23 رای
5.مهدی قانونی        22 رای
6.عزیزالله مشفقی    20 رای
7.مسعود افشاری      19 رای
اعضا علی البدل:
1.امیر عطابخش       16 رای
2.الهه مولا دوست     13 رای
بازرس: 
حسن علیخانی          21 رای
۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۸
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

عکس بالای فوتر

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران‌ (که‌ در این‌ اساسنامه‌ به‌ اختصار “انجمن‌” نامیده‌ می‌شود) تشکیلاتی است‌ فرهنگی‌، علمی‌، تخصصی‌، غیرسیاسی‌، غیرانتفاعی‌، که‌ با هماهنگی کمیته‌ ملی المپیک‌ جمهوری اسلامی ایران‌ تأسیس‌ شده‌ است‌.

تماس با ما

  • تلفن :۰۲۱ ۲۶۲۱۶۳۶۷
  • آدرس ایمیل انجمن : Isjaahmadi@gmail.com
  • آدرس ایمیل انجمن :تهران- بزرگراه نیایش- مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب- کوچه هفتم- سالن شماره 9 (کمیته تدارکاتی بازی های آسیایی)- طبقه همکف- انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی
نقشه

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید