فراخوان دومین جشنواره جهانی ایپس

فراخوان دومین جشنواره جهانی ایپس
انجمن ورزشی نویسان جهان برگزاری دومین دوره جشنواره جهانی ایپس را در برنامه کاری خود قرار داده است.
به گزارش ایسجا؛  علاقه مندان به شرکت در جشنواره جهانی خبرنگاران و عکاسان ورزشی در قسمت عکس (دو بخش)، ویدئو (سه بخش)، مکتوب (دو بخش) و صدا می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند. 
البته جشنواره امسال یک بخش ویژه هم دارد که به جوانان زیر 30 سال اختصاص دارد که جوانان علاقه مند نیز با رعایت همان قوانینی که برای سایر بخش‌ها وجود دارد، می‌توانند در جشنواره شرکت کنند. 
آثاری که قرار است در جشنواره شرکت داده شوند، باید در فاصله زمانی 18 سپتامبر 2018 تا 7 اکتبر 2019 منتشر شده باشند و خارج از این تاریخ مورد قبول نیست. 
هر کدام از شرکت کنندگان می‌توانند دو اثر را ( در صورت تمایل در دو بخش مجزا) ارسال کنند. 
مثل دوره قبل برای این دوره جشنواره نیز جوایز ارزنده‌ای در نظر گرفته شده است به طوریکه به نفر اول 8 هزار دلار، به نفر دوم 3 هزار دلار و به نفر سوم، 2 هزار دلار اهدا می‌شود. 
البته جایزه‌ای که برای برندگان بخش جوانان در نظر گرفته شده، متفاوت است و سهمیه حضور در یک دوره آموزشی بین المللی که همزمان با یک رویداد برگزار می‌شود، به برندگان جوان اهدا می‌شود. 
همکاران برای دریافت اطلاعات بیشتر و ارسال آثار خود می‌توانند به آدرس  www.aipsawards.com مراجعه کنند.
۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۸
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

عکس بالای فوتر

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران‌ (که‌ در این‌ اساسنامه‌ به‌ اختصار “انجمن‌” نامیده‌ می‌شود) تشکیلاتی است‌ فرهنگی‌، علمی‌، تخصصی‌، غیرسیاسی‌، غیرانتفاعی‌، که‌ با هماهنگی کمیته‌ ملی المپیک‌ جمهوری اسلامی ایران‌ تأسیس‌ شده‌ است‌.

تماس با ما

  • تلفن :۰۲۱ ۲۶۲۱۶۳۶۷
  • آدرس ایمیل انجمن : Isjaahmadi@gmail.com
  • آدرس ایمیل انجمن :تهران- بزرگراه نیایش- مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب- کوچه هفتم- سالن شماره 9 (کمیته تدارکاتی بازی های آسیایی)- طبقه همکف- انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی
نقشه

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید