دلنوشته ای برای تورج لارودی که به معنی واقعی کلمه "بزرگ" بود

دلنوشته ای برای تورج لارودی که به معنی واقعی کلمه "بزرگ" بود
تکیه بر جای بزرگان نتوان زد به گزاف
مگر اسباب بزرگی همه آماده کنی
امروز در بهشت زهرا و قطعه نام آوران، نام آور دیگری از عرصه ورزش سر به تیره تراب گذاشت.
تورج لارودی با بدرقه اهالی ورزش چه قهرمانان ورزشی و چه نویسندگان و خبرنگاران ورزشی در روز بیست و یکم ماه رمضان و روز شهادت مولا علی ع تشییع شد و در جوار نام آوران ورزش کشور در آرامگاه ابدی به خاک سپرده شد.
تورج لارودی یک بزرگ و پیش کسوت به معنی واقعی کلمه بود. در واقع اسباب بزرگی در رفتار و منش و گفتار تورج لارودی بسیار بارز و آشکار بود. متانت، وقار، تواضع، ادب، عمق نگاه، نفوذ کلام، دلگرمی و پشتگرمی، انرژی مثبت، اعتماد، صداقت، حسن خلق، آرامش، اطمینان، و در یک کلام بزرگ منشی در شخصیت این همکار عزیز و نازنین بسیار برجسته بود و حیف که جامعه ورزش چنین شخصیتی رااز دست داد.
آخرین بار و در عیادت از وی در بیمارستان از این که برخی همکاران رسانه ای از قول ایشان زبان به گلایه گشوده بودند سخت آزرده خاطر بود و با همان طبع بلند همیشگی می گفت که راضی نیست انعکاس این حرف ها باعث زحمت و یا تکدر خاطر همکاران رسانه ای و ورزشی شود. 
تورج لارودی بخاطر روحیه ورزشی و منش اخلاقی و عشقی که به ورزش داشت مورد احترام خاص و عام در جامعه و محیط ورزش بود و توانست در مدت قریب به پنجاه سال حضور مؤثر در ورزش در نقش یک معلم، یک مدیر، و یک نویسنده و منتقد منصف به سهم خود کمک های شایانی به پیشرفت ورزش و به ویژه کشتی بنماید و با نام نیک و ماندگار عرصه و صحنه خدمت را به جوانترها بسپارد.
اینک و در نخستین ساعات وداع با استاد تورج لارودی عزیز برای آرامش و آمرزش ابدی روح این مرد بزرگ دعا می کنیم و از خداوند رحمان و رحیم می خواهیم که در جوار مولا و آقایش حضرت امام علی ع محشورش بگرداند.
آمین🙏
سیدعبدالحمید احمدی
٦ خرداد ١٣٩٨
۷ خرداد ۱۳۹۸
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

عکس بالای فوتر

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران‌ (که‌ در این‌ اساسنامه‌ به‌ اختصار “انجمن‌” نامیده‌ می‌شود) تشکیلاتی است‌ فرهنگی‌، علمی‌، تخصصی‌، غیرسیاسی‌، غیرانتفاعی‌، که‌ با هماهنگی کمیته‌ ملی المپیک‌ جمهوری اسلامی ایران‌ تأسیس‌ شده‌ است‌.

تماس با ما

  • تلفن :۰۲۱ ۲۶۲۱۶۳۶۷
  • آدرس ایمیل انجمن : Isjaahmadi@gmail.com
  • آدرس ایمیل انجمن :تهران- بزرگراه نیایش- مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب- کوچه هفتم- سالن شماره 9 (کمیته تدارکاتی بازی های آسیایی)- طبقه همکف- انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی
نقشه

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید