تشریح نحوه توزیع طرح ترافیک سال ۹۸ خبرنگاران و عکاسان ورزشی

تشریح نحوه توزیع طرح ترافیک سال ۹۸ خبرنگاران و عکاسان ورزشی
با اعلام آغاز ثبت نام برای دریافت طرح ترافیک سال ۹۸ درخواست ها برای صدور معرفی نامه از سوی انجمن آغاز شد که در مجموع ۲۲۵ نفر از اعضا معرفی نامه و تاییدیه خود برای ثبت نام را از انجمن دریافت کردند.

این معرفی نامه ها در حالی صادر شد که سازمان حمل و نقل و ترافیک از قبل تاکید کرده بود صلاحیت دریافت طرح توسط خبرنگاران و عکاسان را کمیته ۷ نفره برعهده خواهد داشت و تعداد دریافت کنندگان طرح نسبت به سال قبل کمتر خواهد شد و بخش عمده سهمیه‌ها در اختیار رسانه‌ها قرار خواهد گرفت. پس از بررسی اولیه ای که این کمیته انجام داد فهرست ۴۰ نفره ای از اعضای انجمن که مدارک شان کامل بود به انجمن اعلام شد.
به گزارش ایسجا؛ معاونت حمل و نقل پس از اعلام این فهرست ۴۰ نفره خواستار تایید افراد فوق و معرفی ۲۰ نفر دیگر از اعضای انجمن برای دریافت طرح شد تا سهمیه ۶۰ نفره انجمن کامل شود. اعضای هیات رئیسه از همان ابتدا با اختصاص ۶۰ سهمیه به انجمن موافق نبوده و تاکید کردند که اولویت دریافت طرح ۲۲۵ نفری هستند که معرفی شده‌اند. براین اساس تاکید شد که تمام ۲۲۵ نفر معرفی شده باید شامل طرح ترافیک سال ۱۳۹۸ قرار گیرند.
دلیل این اقدام هم این بود که اعضای هیات رئیسه همچنان اعتقاد داشتند که تمامی ۲۲۵ نفری که معرفی شدند اولویت بودند و اگر معاونت حمل و نقل غیر از این تصمیم بگیرد باید خودش مسئولیت کار را برعهده بگیرد که در ادامه همین کار را کرد و فهرستی از دریافت کنندگان طرح ترافیک را در اختیار هیات رئیسه قرار داد.
این فهرست ۱۹۰ نفره شامل افرادی بود که از انجمن یا رسانه هایشان معرفی نامه ارائه کرده بودند و صلاحیت دریافت طرح ترافیک سال ۹۸ را داشتند.
در بررسی صورت گرفته مشخص شد از بین این ۱۹۰ نفر که حدود ۱۷۰ نفر آنها عضو رسمی انجمن ورزشی نویسان بودند، ۸۴ نفر با معرفی نامه انجمن طرح خود را دریافت کرده اند و ۱۰۶ نیز از طریق رسانه هایشان طرح ترافیک را دریافت کرده اند.
البته با پیگیری های صورت گرفته از سوی هیات رئیسه انجمن ۲۵ نفر دیگر از خبرنگاران میدانی که مدارک شان کامل بود طرح دریافت کردند تا تعداد افرادی که با معرفی نامه انجمن طرح خود را دریافت کردند به ۱۰۹ نفر برسد.
در مجموع و تا روز چهارشنبه ۱۹ تیرماه ۲۱۵ نفر از ورزشی نویسان شامل عکاس و خبرنگار طرح ترافیک خود را دریافت کرده اند که ۱۰۹ نفر از طریق انجمن و با معرفی نامه آن طرح خود را دریافت کرده اند.
لازم به تاکید است که از بین حدود ۵۶۰۰ خبرنگاری که برای دریافت طرح ترافیک ثبت نام کرده اند، معاونت حمل و نقل به حدود ۲۴۰۰ نفر طرح اختصاص داده است که طبیعتاً سهمیه همه رسانه ها و انجمن ها نسبت به گذشته کمتر شده است.
۱۹ تیر ۱۳۹۸
علیرضا خطیبی
۱۳۹۸/۰۴/۲۱
0
0
4

با تشکر لطفا فهرست این افراد اعلام شود 40 نفر ابتدایی معاونت حمل و نقل و لیست نهایی 109 نفره

ش.ش
۱۳۹۸/۰۴/۲۶
0
0
2

با سلام و تشکر از زحمات همه عزیزان که مثل هر ساله در این اقدام سخت ما اعضا را همراهی کردند.متاسفانه منم جزو آن دسته بودم که وقتی پیگیری کردم،گفتند در الویت نستید...هر چند خستگیش در تنم ماند ولی برای ان دسته از دوستانی که این اسکار را دریافت کرده اند از
صمیم دل خوشحالم..ارادتمند:ش.شریفی


نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

عکس بالای فوتر

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران‌ (که‌ در این‌ اساسنامه‌ به‌ اختصار “انجمن‌” نامیده‌ می‌شود) تشکیلاتی است‌ فرهنگی‌، علمی‌، تخصصی‌، غیرسیاسی‌، غیرانتفاعی‌، که‌ با هماهنگی کمیته‌ ملی المپیک‌ جمهوری اسلامی ایران‌ تأسیس‌ شده‌ است‌.

تماس با ما

  • تلفن :۰۲۱ ۲۶۲۱۶۳۶۷
  • آدرس ایمیل انجمن : Isjaahmadi@gmail.com
  • آدرس ایمیل انجمن :تهران- بزرگراه نیایش- مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب- کوچه هفتم- سالن شماره 9 (کمیته تدارکاتی بازی های آسیایی)- طبقه همکف- انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی
نقشه

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید